Коди Фен Форум България

Пълна версия: Bscfusion (СПРЯНА)
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Това не е от филтриране на интернета, hard reboot ще ви оправи проблема в OS.
(05-04-2016, 23:12)pepo написа: [ -> ] 
До преди 2 седмици и при мен работеше нормално. След като се  скапа почнах да търся какъв е проблема и след доста опити се сетих да опитам с друг интернет. В момента ползвам SkyNet в София. Закачих го на телефона и тръгна. След това за за съм сигурен свалих лаптопа в другия апартамент, където и доставчика е друг. Там също работеше.
Така стигнах до извода, че проблема идва от интернет доставчика ми.  Те твърдят, че не филтрират нищо, но предлагат и IP телевизия, което е стимул да налагат такива рестрикции.

(05-04-2016, 23:22)xbmcbg написа: [ -> ]Това не е от филтриране на интернета, hard reboot ще ви оправи проблема в OS.

Reboot на кое, на устройството или на рутера, на рутерите на интернет доставчика?
Като спорих с доставчика си, се оказа, че съвсем не съм единствения с този проблем и те признаха, че в мрежата им не работи приложението на булсат.
(05-04-2016, 23:25)Ramsezsh написа: [ -> ] 

Пробвах през телефона където е друг доставчик и пак същия проблем, така че ме съмнява да е доставчика. Hard reboot на RaspBerry-то също не помогна (рутера не съм го пробвал). Остава като имам време да се върна към стар работещ image на Коди и да тествам тогава, но това ще е чак уикенда.
Правих hard reset и на RespBerry-то, и на рутера, но без успех. Проблема не е в доставчика защото на лаптопа през сайта на Булсатком мога да си пусна каналите без проблем, а чрез VPN даже и тези дето не се виждат от чужбина. Нещо друго спъва работата...
Както писах по-рано: FusionTV аддон-а влиза в системата и след като Fetch-не каналите ми дава грешката с Import-a. Каналите се виждат и EPG се вижда, но не тръгват.  Huh
(06-04-2016, 01:03)pepo написа: [ -> ]Правих hard reset и на RespBerry-то, и на рутера, но без успех. Проблема не е в доставчика защото на лаптопа през сайта на Булсатком мога да си пусна каналите без проблем, а чрез VPN даже и тези дето не се виждат от чужбина. Нещо друго спъва работата...
Както писах по-рано: FusionTV аддон-а влиза в системата и след като Fetch-не каналите ми дава грешката с Import-a. Каналите се виждат и EPG се вижда, но не тръгват.  Huh

При мен през приложението на сайта на булсат е същото - когато ползвам интернет от доставчика - не  работи. Дава грешки 403 и 404. Когато е на друг доставчик тръгва нормално.
(06-04-2016, 01:09)Ramsezsh написа: [ -> ] 


Оправих го!!!

Отиваш в настройките на Fusion TV и после графа More. От там избери OS ID Samsung или нещо друго, но не Android!!! При мен се оправи, но ако и от сайта не ти бачка значи е доставчика наистина.

Остава ти само да си сложиш VPN и така няма да те виждат.
Според мен при него една парола се ползва на повече устройства от колкото позволява лимита и.
(06-04-2016, 14:01)xbmcbg написа: [ -> ]Според мен при него една парола се ползва на повече устройства от колкото позволява лимита и.

Има ли наистина лимит? Аз я ползвам на 4 или 5, но не едновременно. Едновременно максимално на 3.
Всъщност не е така. Когато тествам го правя на едино и също устройство. Юзъра и паролата са мои (не ползвам чужд акаунт , идползван от неясно колко юзъри). Факт е че на едно и също устройство когато съм на интернета от моя доставчик не работи, а когато го сменя с аксес пойнт от телефона, който е на друг доставчик работи. А и както казах очевидно не тъм единствения с този проблем в тяхната мрежа. Остават ми още няколко месеца до края на договора ми и ако не се отстрани проблема ще отстраня доставчика си.
Лимита се определя от броят на оригиналните устройства регистрирани на акаунта Ви в Булшит. Bие  не трябва да го привишавате с едновременно работещи към API-то коди/РС/телефон устройства.

къде ти е лог файла да погледнем?