Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vivacom TV GO
@faktoreisho, предвид какво се случва при теб са възможни следните варианти:

1. Не си инсталирал добавката;
2. Инсталирана е, но не си я пускал/не си се вписал успешно в нея с акаунта си;
3. Добавката не работи. Ако е последното, изпрати Log file от Kodi на разработчика harry_gg.
[Изображение: notrobosmall.jpg]
След като потърсих как да извадя лог осъзнах че става дума за APPDATA папката, а не тази която е в Program Files. Вече работи благодаря за асистенцията! Smile
(09-03-2021, 13:42)x_wing написа: Новите програми на оператора се логват с телефонен номер и смс.
Новите абонати няма да може да гледате през преставката.
Това е така защото "Виваком" използва новото си приложение и е въпрос на време да спре старото.
Няма да имате 3-и устройства ! Само едно !

това няма да се случи ходих и се разправях с тях точно заради този проблем 
преди упдеита . винаги ще има достъп  едно остроиство през web важното е да се логваш само от него 
активираш услугата от телефона и после се логвах на коди и нямах никъф проблем 

такаче моля ви направетея съвестима със KODI 19
имам въпрос, така и не намерих (поне до момента) решение.
имам няколко абонаментни плана, през мобилното приложение ми излиза пълен списък на абонаментите и като влизам в приложението мога да избера кое да ползвам, на сайта през браузър излизат само три от многото, и съдържанието е ограничено.. въпроса ми е KODI на какъв принцип ги избира тия абонаменти и как да превключа от един на друг ?
(20-04-2021, 18:53)me4ka7a написа: имам въпрос, така и не намерих (поне до момента) решение.
имам няколко абонаментни плана, през мобилното приложение ми излиза пълен списък на абонаментите и като влизам в приложението мога да избера кое да ползвам, на сайта през браузър излизат само три от многото, и съдържанието е ограничено.. въпроса ми е KODI на какъв принцип ги избира тия абонаменти и как да превключа от един на друг ?

Аз имах същия проблем и мога да ти кажа, че това което виждаш на web можеш да го зададеш и на KODI. Другите абонаменти като например IPTV акаунтите не са налични. Причината е, че функционалността е напревена от Виваком да работи само на мобилни устройства.

Ако искаш да използваш някой от 3-те абонамента, който виждаш през web версията на TVGO просто добави желания акаунт номер в полето на приставката което се казва "Акаунт Номер(опционално)"

Поздрави,
Калоян
(20-04-2021, 19:01)Fireblade написа:
(20-04-2021, 18:53)me4ka7a написа: имам въпрос, така и не намерих (поне до момента) решение.
имам няколко абонаментни плана, през мобилното приложение ми излиза пълен списък на абонаментите и като влизам в приложението мога да избера кое да ползвам, на сайта през браузър излизат само три от многото, и съдържанието е ограничено.. въпроса ми е KODI на какъв принцип ги избира тия абонаменти и как да превключа от един на друг ?

Аз имах същия проблем и мога да ти кажа, че това което виждаш на web можеш да го зададеш и на KODI. Другите абонаменти като например IPTV акаунтите не са налични. Причината е, че функционалността е напревена от Виваком да работи само на мобилни устройства.

Ако искаш да използваш някой от 3-те абонамента, който виждаш през web версията на TVGO просто добави желания акаунт номер в полето на приставката което се казва "Акаунт Номер(опционално)"

Поздрави,
Калоян
Благодаря за отговора, има логика, толкова бях забил в идеята защо не тръгва на коди че въобще не помислих за това, сега ми светна лампичката, идеята ми беше точно за тия IPTV абонаменти, почти реших проблема, слагам андроид на едно старо мини лаптопче и го пъхам на рафта до телевизора.. така ще мога в офиса да си гледам и от допълнителните абонаменти към даден план  Angel


p.s. Стана Smile
(20-04-2021, 19:15)me4ka7a написа:
(20-04-2021, 19:01)Fireblade написа:
(20-04-2021, 18:53)me4ka7a написа: имам въпрос, така и не намерих (поне до момента) решение.
имам няколко абонаментни плана, през мобилното приложение ми излиза пълен списък на абонаментите и като влизам в приложението мога да избера кое да ползвам, на сайта през браузър излизат само три от многото, и съдържанието е ограничено.. въпроса ми е KODI на какъв принцип ги избира тия абонаменти и как да превключа от един на друг ?

Аз имах същия проблем и мога да ти кажа, че това което виждаш на web можеш да го зададеш и на KODI. Другите абонаменти като например IPTV акаунтите не са налични. Причината е, че функционалността е напревена от Виваком да работи само на мобилни устройства.

Ако искаш да използваш някой от 3-те абонамента, който виждаш през web версията на TVGO просто добави желания акаунт номер в полето на приставката което се казва "Акаунт Номер(опционално)"

Поздрави,
Калоян
Благодаря за отговора, има логика, толкова бях забил в идеята защо не тръгва на коди че въобще не помислих за това, сега ми светна лампичката, идеята ми беше точно за тия IPTV абонаменти, почти реших проблема, слагам андроид на едно старо мини лаптопче и го пъхам на рафта до телевизора.. така ще мога в офиса да си гледам и от допълнителните абонаменти към даден план  Angel


p.s. Стана Smile

Аз в момента съм задействал прекарване на EON услугата и там може да я добавиш към смарт ТВ, андройд бокс или MI TV Stick. Мога да разкажа и там какви премеждия имах с Виваком тъй като те все още не си познават продукта, който са пуснали ... Това което най-много ми хареса там сравнено с TV GO е че app-a е много по-бърз направен е за Смарт Телевизори и всички канали (вкл. ТВ 999 HD и National Geographic HD) могат да се връщат до 7 дни и са във Full HD качество.
Истинско Full HD ли са каналите на Виваком или фейк? Записите пак ли са същото качество? Питам защото повечето оператори орязват яко битрейт и резолюция, най-вече на записите.
Не съм правил замервания, но на око бих казал ДА. Качеството на National Geographic е най-доброто, което съм виждал до сега( сравнено с Bulsatcom, Vivacom TV GO).
(20-04-2021, 19:15)me4ka7a написа:
(20-04-2021, 19:01)Fireblade написа:
(20-04-2021, 18:53)me4ka7a написа: имам въпрос, така и не намерих (поне до момента) решение.
имам няколко абонаментни плана, през мобилното приложение ми излиза пълен списък на абонаментите и като влизам в приложението мога да избера кое да ползвам, на сайта през браузър излизат само три от многото, и съдържанието е ограничено.. въпроса ми е KODI на какъв принцип ги избира тия абонаменти и как да превключа от един на друг ?

Аз имах същия проблем и мога да ти кажа, че това което виждаш на web можеш да го зададеш и на KODI. Другите абонаменти като например IPTV акаунтите не са налични. Причината е, че функционалността е напревена от Виваком да работи само на мобилни устройства.

Ако искаш да използваш някой от 3-те абонамента, който виждаш през web версията на TVGO просто добави желания акаунт номер в полето на приставката което се казва "Акаунт Номер(опционално)"

Поздрави,
Калоян
Благодаря за отговора, има логика, толкова бях забил в идеята защо не тръгва на коди че въобще не помислих за това, сега ми светна лампичката, идеята ми беше точно за тия IPTV абонаменти, почти реших проблема, слагам андроид на едно старо мини лаптопче и го пъхам на рафта до телевизора.. така ще мога в офиса да си гледам и от допълнителните абонаменти към даден план  Angel


p.s. Стана Smile
Я споделете точно кой акаунт номер въвеждате в това поле? Защото аз пробвах с този който ми излиза през приложението TV GO - например IP.xxxxxx а също и с клиентския номер от Виваком акаунта, но при мен не се получи. Пак си ми дават малкото програми. А имам 3 IPTV  пакета с пълен брой програми които ги виждам и си работят без проблем през приложението.


Отваряне на: