07-11-2020, 14:26
!!! ВАЖНО !!!
1) Във връзка с превенцията на зачестилите СПАМ теми във форума, паролите на всички потребители бяха автоматично инвалидизирани на 22 Май 2024 14:20 ч.. За да възстановите своята парола (и създадете нова), моля използвайте опцията за забравена парола тук.
2) Ако акаунта ви е "баннат", без да знаете защо, вероятно от ваше име са публикувани СПАМ съобщения.
Съжаляваме за причиненото неудобство. При проблеми с възстановяването на паролата или баннати акаунти, моля пишете на kodibg в гмаил.ком или във Фейсбук страницата на КодиБГ Форум тук
HBO GO Bulgaria (СПРЯНА)
|
08-11-2020, 21:08
Здравейте,
Имам ли възможност от Add-on за HBO GO да "излиза" по качествен звук като DTS, DD+, DD Thru HD? При мен всичко е Стерео - ААС 2.0, което е кофти.
14-11-2020, 09:55
Благодаря за насоките за лог файла.
Ето и линк към него: https://paste.kodi.tv/egegenodic Продължава да изписва, че има грешка при влизане в профила.
19-11-2020, 23:26
(08-11-2020, 21:08)kodi80 написа: Здравейте, По качествен звук, HBO предлага само в САЩ, Канада и Латинска Америка. Имам в предвид във VOD платформите на компанията (HBO OD, HBO Now, HBO GO, HBO MAX, Cinemax GO и т.н.). В Европейския съюз с малки изключения, звука им е само стерео и затова такъв получавате както през Коди, така и в официалните приложения на HBO за смарт устройства.
Можете единствено да им пишете по мейла, за да направят нещо по въпроса...
19-11-2020, 23:40
(14-11-2020, 09:55)kalsky написа: Благодаря за насоките за лог файла. Прегледах лога, но е непълен и не се вижда всичко. ЕТО как се генерира пълен лог, с който може да се диагностицират по-точно грешките. Принципно, ако коректно сте избрали вашия оператор NET1 в настройките и също правилно сте въвели своя акаунт в добавката, би трябвало да можете да се впишете в регистрацията ви. Опитайте да влезете във WEB варианта на HBO GO през браузър, за да потвърдите, че няма проблем с акаунта ви или абонамента ви. Ако през браузър работи, но в Коди добавката не можете да се впишете, ще трябва да ми изпратите пълния лог (ако е възможно на лично съобщение, защото може да съдържа някакви лични данни).
В случай, че се вписвате успешно, но не можете да отворите никакво видео, най-вероятно трябва да обновите плъгина Widevine, който автоматично се самопредлага за изтегляне и инсталиране при отваряне на видеострийма.
Като резервен вариант ви предлагам също да изпробвате европейския addon за HBO GO, който поддържа и България. Може да го откриете в официалния форум на Коди: https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=339798
26-11-2020, 16:45
Европейският плъгин не работи за абонати на HBO Go през оператор, поне аз не съм успял да го подкарам.
14-02-2021, 12:49
(Последна редакция: Преди 14-02-2021, 12:52 от Sei4etosei4eto.)
Здравейте!
Честит празник на влюбените и на пиещите! Наскоро се наложи да сменя обонамента си към HBO Go (смяна на абонаментен план към Теленор). Трябваше да си създам нов акаунт в HBO Go съгласно новия Теленор абонамент (съответно с нов мейл/парола в HBO go) При опит да се логна в Коди приложението - ми изписва грешен потребител/парола - пробвах на Коди - Rasberry PI 3 - OSMC; PI4 - LibreELEC, MacbookAir - OSX - една и съща грешка. През официалното приложение за Андроид - новосъздадения профил си работи безпороблемно. Пробвах и през WEB версията - OSX - отново няма проблем с логването и стриймването на съдържание. Лог бих могъл да изпратя на лично съобщение Благодаря!
14-02-2021, 21:11
Отговарям тук, за да насоча и други хора, които имат такъв проблем>
Sei4etosei4eto написа:...Теленор абонамент...При опит да се логна в Коди приложението - ми изписва грешен потребител/парола ... Затвори Коди. През файлов менаджер, влез в директорията на Коди за настройки (при теб вероятно е /Users/sei4eto/Library/Application Support/Kodi/userdata/addon_data/plugin.video.hbogobg) и там изтрий файла settings.xml. След това зареди отново Коди, и влез в настройките на добавката за HBO GO. Въведи си имейла и паролата за услугата и за оператор избери Теленор от менюто. Проверих и в кода на добавката няма грешка по отношение на операторите. Внимавай, като въвеждаш паролата за да не допуснеш грешка. Самото съобщение за грешка е достатъчно красноречиво "грешен потребител/парола" за да стане ясно, къде е проблема.
П.С: Ако тези стъпки те затрудняват, по принцип би могло да се премахне инсталираната добавка от Коди (изцяло, заедно с настройките й), след което да се инсталира отново.
17-02-2021, 01:03
И аз имам същия проблем, на две расберита. Трих settings.xml, деинсталирах добавката - не става и не става. Юзърът и паролата не ги бъркам , през браузър се логвам без проблем. Линк към лог.
17-02-2021, 01:53
Същият проблем и при мен, от вчера. Устройството е Vero 4K+, абонамент през Теленор. През браузър и други устройства работи, така че не е грешен user/pass.
|
|
Теми, които вероятно са свързани... | |||||
Тема: | Автор | Отговори: | Прегледи: | Последна публикация | |
HBO Max (СПРЯНА) | Majide | 11 | 8,552 |
16-06-2024, 21:40 Последна публикация: Majide |
|
AXN PLAYER (СПРЯНА) | Majide | 0 | 707 |
31-12-2023, 16:07 Последна публикация: Majide |
|
Приставка Теленет (СПРЯНА) | ByJohnie | 1 | 3,965 |
18-08-2022, 02:15 Последна публикация: zeraniex |
|
VOYO Bulgaria | stani_mi | 7 | 12,024 |
18-04-2022, 13:13 Последна публикация: yanku |
|
FILMBOX LIVE Bulgaria (СПРЯНА) | Majide | 1 | 8,248 |
24-04-2021, 18:34 Последна публикация: Majide |