Оценете темата:
  • 3 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HBO GO Bulgaria (СПРЯНА)
(06-11-2020, 19:35)kalsky написа: ... сега остава да намеря начин да го споделя...
Install from repository > Kodi Add-on repository > Program add-ons > Kodi Log File Uploader
После споделяш тук линка, който ще ти генерира добавката.
Здравейте,

Имам ли възможност от Add-on за HBO GO да "излиза" по качествен звук като DTS, DD+, DD Thru HD?
При мен всичко е Стерео - ААС 2.0, което е кофти.
Благодаря за насоките за лог файла.
Ето и линк към него: https://paste.kodi.tv/egegenodic
Продължава да изписва, че има грешка при влизане в профила.
(08-11-2020, 21:08)kodi80 написа: Здравейте,

Имам ли възможност от Add-on за HBO GO да "излиза" по качествен звук като DTS, DD+, DD Thru HD?
При мен всичко е Стерео - ААС 2.0, което е кофти.
 По качествен звук, HBO предлага само в САЩ, Канада и Латинска Америка. Имам в предвид във VOD платформите на компанията (HBO OD, HBO Now, HBO GO, HBO MAX, Cinemax GO и т.н.).  В Европейския съюз с малки изключения, звука им е само стерео и затова такъв получавате както през Коди, така и в официалните приложения на HBO за смарт устройства. 

Можете единствено да им пишете по мейла, за да направят нещо по въпроса...
[Изображение: notrobosmall.jpg]
(14-11-2020, 09:55)kalsky написа: Благодаря за насоките за лог файла.
Ето и линк към него: https://paste.kodi.tv/egegenodic
Продължава да изписва, че има грешка при влизане в профила.
 Прегледах лога, но е непълен и не се вижда всичко. ЕТО как се генерира пълен лог, с който може да се диагностицират по-точно грешките. Принципно, ако коректно сте избрали вашия оператор NET1  в настройките и също правилно сте въвели своя акаунт в добавката, би трябвало да можете да се впишете в регистрацията ви. Опитайте да влезете във WEB варианта на HBO GO през браузър, за да потвърдите, че няма проблем с акаунта ви или абонамента ви. Ако през браузър работи, но в Коди добавката не можете да се впишете, ще трябва да ми изпратите пълния лог (ако е възможно на лично съобщение, защото може да съдържа някакви лични данни).
В случай, че се вписвате успешно, но не можете да отворите никакво видео, най-вероятно трябва да обновите плъгина Widevine, който автоматично се самопредлага за изтегляне и инсталиране при отваряне на видеострийма.


Като резервен вариант ви предлагам също да изпробвате европейския addon за HBO GO, който поддържа и България. Може да го откриете в официалния форум на Коди: https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=339798
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Европейският плъгин не работи за абонати на HBO Go през оператор, поне аз не съм успял да го подкарам.
Здравейте!
Честит празник на влюбените и на пиещите! Wink

Наскоро се наложи да сменя обонамента си към HBO Go (смяна на абонаментен план към Теленор). Трябваше да си създам нов акаунт в HBO Go съгласно новия Теленор абонамент (съответно с нов мейл/парола в HBO go)
При опит да се логна в Коди приложението - ми изписва грешен потребител/парола - пробвах на Коди - Rasberry PI 3 - OSMC; PI4 - LibreELEC, MacbookAir - OSX - една и съща грешка.
През официалното приложение за Андроид - новосъздадения профил си работи безпороблемно.
Пробвах и през WEB версията - OSX - отново няма проблем с логването и стриймването на съдържание.

Лог бих могъл да изпратя на лично съобщение
Благодаря!
Отговарям тук, за да насоча и други хора, които имат такъв проблем>

Sei4etosei4eto написа:...Теленор абонамент...При опит да се логна в Коди приложението - ми изписва грешен потребител/парола ...
Затвори Коди. През файлов менаджер, влез в директорията на Коди за настройки (при теб вероятно е /Users/sei4eto/Library/Application Support/Kodi/userdata/addon_data/plugin.video.hbogobg) и там изтрий файла settings.xml. След това зареди отново Коди, и влез в настройките на добавката за HBO GO. Въведи си имейла и паролата за услугата и за оператор избери Теленор от менюто. Проверих и в кода на добавката няма грешка по отношение на операторите. Внимавай, като въвеждаш паролата за да не допуснеш грешка. Самото съобщение за грешка е достатъчно красноречиво "грешен потребител/парола" за да стане ясно, къде е проблема.
П.С: Ако тези стъпки те затрудняват, по принцип би могло да се премахне инсталираната добавка от Коди (изцяло, заедно с настройките й), след което да се инсталира отново.
[Изображение: notrobosmall.jpg]
И аз имам същия проблем, на две расберита. Трих settings.xml, деинсталирах добавката - не става и не става. Юзърът и паролата не ги бъркам , през браузър се логвам без проблем. Линк към лог.
Същият проблем и при мен, от вчера. Устройството е Vero 4K+, абонамент през Теленор. През браузър и други устройства работи, така че не е грешен user/pass.


Теми, които вероятно са свързани...
Тема: Автор Отговори: Прегледи: Последна публикация
  Приставка Теленет (СПРЯНА) ByJohnie 1 3,502 18-08-2022, 02:15
Последна публикация: zeraniex
  VOYO Bulgaria stani_mi 7 10,302 18-04-2022, 13:13
Последна публикация: yanku
  FILMBOX LIVE Bulgaria (СПРЯНА) Majide 1 7,435 24-04-2021, 18:34
Последна публикация: Majide
  BRIGADA (СПРЯНА) Majide 48 71,711 03-03-2021, 20:08
Последна публикация: Majide
  DRAMAFEVER (СПРЯНА) Majide 86 109,096 18-03-2020, 11:57
Последна публикация: Majide

Отваряне на: