Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vivacom TV GO
Добавката има едно странно поведение. Добавям я в PVR, тръгва си без проблем. След няколко дни обаче, отказва да тръгне през PVR. Трябва да стартирам самият адон Tv Go на някой канал и след това да рестартирам Коди. После тръгва и през PVR и така след няколко дни пак същото. Та се почудих дали не е в мен проблема или нещо се случва със самата добавка?!
(27-12-2020, 03:26)Tasho2255 написа: Добавката има едно странно поведение. Добавям я в PVR, тръгва си без проблем. След няколко дни обаче, отказва да тръгне през PVR. Трябва да стартирам самият адон Tv Go на някой канал и след това да рестартирам Коди. После тръгва и през PVR и така след няколко дни пак същото. Та се почудих дали не е в мен проблема или нещо се случва със самата добавка?!

Ако не се лъжа, извлечената листа има сесия/време на живот 12-24 часа , след което трябва да се генерира отново.
Не е от добавката, явно в сървара така е зададено, подобно както е при Булсатком .
Здравейте, някой може ли да ми изпрати версия 1.0.10 на добавката, че аз също имам проблем с логването с акаунта ми, но на версия 1.0.11 не мога да направя промените описани преди няколко поста. Предварително благодаря!
Здравейте, 
от около седмица не мога да използвам ТВ ГО добавката за Коди (изписва ми някаква грешка) през браузер и приложението за андроид нямам никакви проблеми.
Бихте ли споделили дали имате същия проблем и някакво решение 

Благодаря предварително
(23-01-2021, 21:25)Konstantin K написа: Здравейте, 
от около седмица не мога да използвам ТВ ГО добавката за Коди (изписва ми някаква грешка) през браузер и приложението за андроид нямам никакви проблеми.
Бихте ли споделили дали имате същия проблем и някакво решение 

Благодаря предварително

Добавката си работи .

[Изображение: 4e581b33-7cd6-49db-9800-3254af4267f7]

Проверете дали не сте превишили разрешеният брой устройства / мисля, че са 3 /
Влезте си в акаунта през браузъра, и от потребителският панел премахнете устройството което е неактивно .

[Изображение: da233161-d126-4db0-a068-74209a539158]
(24-01-2021, 03:28)rtk написа:
(23-01-2021, 21:25)Konstantin K написа: Здравейте, 
от около седмица не мога да използвам ТВ ГО добавката за Коди (изписва ми някаква грешка) през браузер и приложението за андроид нямам никакви проблеми.
Бихте ли споделили дали имате същия проблем и някакво решение 

Благодаря предварително

Добавката си работи .

[Изображение: 4e581b33-7cd6-49db-9800-3254af4267f7]

Проверете дали не сте превишили разрешеният брой устройства / мисля, че са 3 /
Влезте си в акаунта през браузъра, и от потребителският панел премахнете устройството което е неактивно .

[Изображение: da233161-d126-4db0-a068-74209a539158]
Проверих си устройствата още преди да напиша поста, но не е от това проблема. Когато си напиша потребителско име и парола ми дава, че съм въвел невалидни данни. На този акаунт имам два профила след преподписване на услугите с Виваком и явно избира грешният. Колега беше описал същият проблем няколко поста по-нагоре и е дал решение на проблема с двата потребителя, като се редактират определени стойности в добавката. Но във версия 1,0,11 вече е променен кода и не знам как да я променя за да ползва другия потребител. Затова търся версия 1,0,10 на добавката.
Благодаря за информацията, но не мога да намеря стария вариант на добавката, за да се опитам да преправя нещата

Моята услуга е един договор два номера и до сега се логвам само с e-mail и парола без да изисква точния номер 



[Изображение: 5900327e-915b-49e6-a535-24942f3d3b3c]
[Изображение: 24dbd016-a1aa-46f2-b9f6-5fa008bca663]
Пишете на harry_gg , добавката е негова, ако има решение ще ви помогне Wink
(24-01-2021, 12:19)ptashkov написа:
(24-01-2021, 03:28)rtk написа:
(23-01-2021, 21:25)Konstantin K написа: Здравейте, 
от около седмица не мога да използвам ТВ ГО добавката за Коди (изписва ми някаква грешка) през браузер и приложението за андроид нямам никакви проблеми.
Бихте ли споделили дали имате същия проблем и някакво решение 

Благодаря предварително

Добавката си работи .

[Изображение: 4e581b33-7cd6-49db-9800-3254af4267f7]

Проверете дали не сте превишили разрешеният брой устройства / мисля, че са 3 /
Влезте си в акаунта през браузъра, и от потребителският панел премахнете устройството което е неактивно .

[Изображение: da233161-d126-4db0-a068-74209a539158]
Проверих си устройствата още преди да напиша поста, но не е от това проблема. Когато си напиша потребителско име и парола ми дава, че съм въвел невалидни данни. На този акаунт имам два профила след преподписване на услугите с Виваком и явно избира грешният. Колега беше описал същият проблем няколко поста по-нагоре и е дал решение на проблема с двата потребителя, като се редактират определени стойности в добавката. Но във версия 1,0,11 вече е променен кода и не знам как да я променя за да ползва другия потребител. Затова търся версия 1,0,10 на добавката.

Дори и да пише, че са неактивни устройствата, пак Коди се шашка. Премахни абсолтно всичко от настройките на мобилното приложение на Виваком или от web. Имах подобен проблем и докато се сетя какво става ми скъса нервите.
Здравейте, 
тази вечер реших малко да си поиграя с твго и успях да го подкарам през добавката.
Добавката работи перфектно - проблема при мен е че в моя договор на 1 юзър има 2 номера с твго пакет. (странното е че не съм променял договора от повече от година а нещата се промениха преди дни)
тел.№ 1 е стандартен пакет с някакви базови програми, а тел.№ 2 е с по добрия пакет (спортни и други програми)
За съжаление добавката включва тв листата на тел.№ 1 и не знам как да сменя това , за да мога да гледам всички програми.
Ако някой има идея как да си реша проблема моля да сподели - благодаря


Отваряне на: