1) Във връзка с превенцията на зачестилите СПАМ теми във форума, паролите на всички потребители бяха автоматично инвалидизирани на 22 Май 2024 14:20 ч.. За да възстановите своята парола (и създадете нова), моля използвайте опцията за забравена парола тук.
2) Ако акаунта ви е "баннат", без да знаете защо, вероятно от ваше име са публикувани СПАМ съобщения.
Съжаляваме за причиненото неудобство. При проблеми с възстановяването на паролата или баннати акаунти, моля пишете на kodibg в гмаил.ком или във Фейсбук страницата на КодиБГ Форум тук
Здравейте ,
имам много странен проблем с коди 18.6 и адд-он HBO GO Bulgaria.
Когато при гледане на филм/сериал , около 40-тата минута започва да буферира, стига до 100 и до там.
Трабва да се ресетнe коди , да се пусне наново аддон-а и се превърти филма там откъдето е забил и си продължава , но е доста досадно.
Машината е Amazon FireTV Stick 4k
има много начини за това как се достъпва. В нета е пълно с инструкции... ето един от тях, видео как става:
Предполагам, че кешът ти се пълни и "свършва паметта" на стика, нещо в настройките на приложението не е както трябва...затова и рестартът оправя нещата, като чисти кеша... само предположение!
| < Laziness is stupidity of the body, stupidity is laziness of the mind > |
| < Faulheit ist Dummheit des Körpers, Dummheit ist Faulheit des Geistes > |
От снощи при опит да пусна филм/сериал чрез добавката ми излиза съобщение, че не са ми валидни потребител/парола. Предишната вечер нямаше такъв проблем.
Преди малко тествах и при мен работи нормално. През кой кабелен/мобилен оператор сте абонирани или директно за HBO GO? Когато ви е излизала подсказка за актуализиране на Widewine DRM в Коди, приложихте ли ъпдейта или го отказахте?
Може да опитате да деинсталирате добавката (за да й се изтрият настройките) и да я инсталирате наново. Ако има нужда от ъпдейт на Widewine, тя ще ви уведоми за това.
(06-04-2020, 13:40)anex написа: От снощи при опит да пусна филм/сериал чрез добавката ми излиза съобщение, че не са ми валидни потребител/парола. Предишната вечер нямаше такъв проблем.
При някой друг има ли същия проблем?
Ако гледам през уеб браузър няма проблем.
Снощи изгледах няколко филма подред, с Коди 18.4 съм ако това има някакво значени.....никакъв проблем !
Сега пуснах да видя, отново всичко си е ОК !
13-04-2020, 11:38 (Последна редакция: Преди 13-04-2020, 11:38 от anex.)
(13-04-2020, 11:24)Majide написа:
@anex, След като преинсталира добавката, наложи ли се да въведеш наново оператора и акаунта за достъп? Бяха ли въведени отпреди или ги въведе отново?
Да,Въвеждам всичко наново, преинсталирах и widevine добавката. Без резултат.Отделно влязох ръчно през конзола в коди да потърся всичко свързано с hbogo addon да го премахна, нямаше останали файлове/директории.