!!! ВАЖНО !!!

1) Във връзка с превенцията на зачестилите СПАМ теми във форума, паролите на всички потребители бяха автоматично инвалидизирани на 22 Май 2024 14:20 ч.. За да възстановите своята парола (и създадете нова), моля използвайте опцията за забравена парола тук.
2) Ако акаунта ви е "баннат", без да знаете защо, вероятно от ваше име са публикувани СПАМ съобщения.
Съжаляваме за причиненото неудобство. При проблеми с възстановяването на паролата или баннати акаунти, моля пишете на kodibg в гмаил.ком или във Фейсбук страницата на КодиБГ Форум тук

Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VBOX7
#21
[Изображение: 2019-10-13-09-20-44.png]

[Изображение: 2019-10-13-09-20-33.png]
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Отговори
#22
възможно ли е да е от кодито ползвам версия 17.6 защото с по нова версия има проблеми тв бокса е Т9
Отговори
#23
Старите версии на addon-ите ми са съвместими само със старите версии на XBMC и Коди, а новите... по същия начин. Следващите версии на добавките ми ще работят само на Коди 19.0+. Обмислям да слагам в имената на инсталационните архиви на добавките маркер, който да показва за коя версия на Коди са предназначени. Например добавка с версия 0.3.15 ще стане съответно 0.19.3.15, което ще показва съответно че е тествана и позиционирана да работи на Коди 19.X и теоретично би трябвало да работи и на следващите мажорни версии на Коди.

За удобство на потребителите актуализираме добавките в синхрон с актуалната последна стабилна версия на Коди т.е. "последната версия на едното да работи с последната версия на другото". Никой програмист няма да се навие да отделя още толкова от времето си за да backport-ва новия работещ код към старите версии на добавките/приложенията. Това е двойно повече работа за под 10% от потребителите, които все още не са ъпдейтнали медия центъра. И въпреки всичко, кода на тези добавки е отворен, лицензът им също е неограничаващ т.е. можете да си ги преработвате, поправяте и т.н., но ако решите да публикувате вашата преработка онлайн, ще трябва да смените името на добавката и да посочите че е форк на ... еди кой си оригинален разработчик.
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Отговори
#24
това ще го пробвам а да ме надочите нещо с това трептене на менюто което се получава дали не трябва да се инсталира някоя добавка допълнително за да се оправи
Отговори
#25
@zaekadj, след като въпросът ти не касае добавката за VBOX7, отвори нова тема за въпроса си, за да не разводняваме тази. Прехвърлих предишната ни дискусия от тази тема в раздел Дистанционни.
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Отговори
#26
благодаря много свалих последната версия на коди и добавката си работи много добре
Отговори
#27
Налична е версия 0.19.6.0 с поддръжка на Коди 19 Матрикс и следващи версии.
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Отговори
#28
Забелязах следния проблем и се опитах как ли да не го реша, но не успях...

Добавям си нова плейлиста в сайта vbox7 и тя не е видима в приставка ... Предполагам request call-a за взимане на playlists per user е кеширан и изобщо няма шанс да бъде изтрит този кеш ... Какво ли не пробвах ...
Отговори
#29
@Fireblade , не съм забелязал подобни проблеми. И аз използвам функцията за гледане на плейлисти и когато хората, които следвам добавят ново съдържание в старите им или в нови плейлисти, на моето устройство се листват през този addon. В приставката не съм вграждал използване на никакъв кеш. Ако такъв има, то той ще да е в python модулите urllib* обслужващи заявките и отговорите към API-то на услугата. Видео плейърът в Коди също кешира но само отворените стриймове, дотолкова, че да не буферират.

Преди време имах друг проблем с кеширане на субтитри в добавката СЕДЕМ. При гледането на едно видео със субтитри и зареждане на второ видео (също  със субтитри) се визуализираха отново първите субтитри (кеширани незнайно къде)и т.н. докато не се рестартира цялото Коди (за да си изчисти буферите). Така и не разбрах откъде става това нещо, при условие, че субтитрите ги зареждах програмно, предварително изтеглени във вътрешната памет Huh
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Отговори
#30
Напълно е възможно да е нещо от моите настройки, но при мен до такава степен е кешерино, че рестарт на устройството и триене на кеша от самия апп не оправят нещата...
Отговори


Отваряне на: