17-02-2021, 18:55
И при мен през сайта работи но през адона не! Пробвах всичко по горе, ама не става!Пак Теленор. Виждам филми,сериали абе как си трябва, но при опит да е пусне това, което съм избрал- "грешен потребител/парола".
HBO GO Bulgaria (СПРЯНА)
|
17-02-2021, 18:55
И при мен през сайта работи но през адона не! Пробвах всичко по горе, ама не става!Пак Теленор. Виждам филми,сериали абе как си трябва, но при опит да е пусне това, което съм избрал- "грешен потребител/парола".
17-02-2021, 19:02
Хм... Ако не ви притеснява, изпратете ми на лично съобщение един от тези проблемни акаунти, за да възпроизведа вашия проблем. Разполагам с един работещ акаунт за Теленор и при него, колкото и пъти да го въвеждам наново, не дава никакви грешки!?
17-02-2021, 19:25
17-02-2021, 21:08
Аз мога да пратя от А1 при нужда.
17-02-2021, 21:37
Относно проблемите при Теленор:
На системата https://bggwapi.hbogo.eu/v2.1/Authentica...n/BUL/COMP се изпраща имейла, паролата и номерът на оператора. Ако всичко е наред, заявката трябва да върне идентификатор на успешно генерирана сесия и ID-та на потребителя и регистрираното устройство. При всички ТВ оператори, този начин за влизане (като за Андроид) работи нормално, засега с изключение на тези по-нови регистрации през Теленор. Тук, като отговор от системното API идва следната информация: Код: {u'Customer': None, u'Status': 6, u'ErrorMessage': u'Моля, проверете вашето потребителско име/имейл или парола', u'SessionId': u'00000000-0000-0000-0000-000000000000', u'Host': u'AZWM1CLW6', u'Token': None, u'Error': {u'DisplayMessage': u'An error occured.', u'Message': u'An error occured.', u'Code': u'0.1', u'Details': u'Parameters - ErrorCode: GO5_ERROR_GENERAL, Language: ENG'}} Както бях проверил и преди, грешка в addon-a не виждам, но наистина е факт, че през предоставеният ми Теленор акаунт не успява да се впише, а с този на Теленор, който имам отпреди влиза без проблеми. Промени в самата системна логика от страна на HBO сървърите също не виждам. Предполагам, че може би става дума за нещо конкретно засягащо само тези акаунти? Примерно, да са лимитирани по някакъв начин, да не могат да се използват на определени видове устройства? Малко вероятно. Може да сте достигнали максималният праг на разрешени/регистрирани устройства. През браузър успявате да се логнете за да можете да си управлявате плащанията и акаунта като цяло. През браузър, бихте могли и да изтриете ненужните устройства от списъка им (май бяха до 5 устройства на акаунт, но не може през всичките да гледате едновременно). Някои хора ползват HBO GO апликации, където вписването става със "специален" PIN код, който си вземате отново през браузъра! Може би, където сте включили/използвали тази "сигурна" опция, автоматично се забранява "несигурната" опция да се вписвате в клиентските апликации с email-a и паролата. Повечето от описаните неща са само "размисли и страсти" по темата, напълно хипотетични, но на основата на вече известна фактология. За момента сте единици, само на този оператор, които да имате този проблем. Преди време май пак имаше също такъв случай (нямам време да търся страници назад из темата) и тогава насочих човека към европейската версия на addon-а, която покрива и нашата страна. Ако искате, пробвайте и с нея. Май разработчика беше интегрирал няколко начина за вписване в акаунтите.
За момента не предвиждам да добавям нова функционалност към addon-a (като влизане с ПИН), плюс това той е на доизживяване. Ще се поддържа до към средата на тази година, когато заедно с Kodi Matrix, ще бъде активирана за нашия регион "новата" услуга HBO MAX, която ще замени HBO GO и сегашния addon ще замине в кофата. Вече има направен addon за HBO MAX, като се очаква в него или в наследника на HBO GO EU да бъде добавена поддръжка и на нашата страна. По аналогия, сега съществуващия addon за Disney+, при стартирането на услугата и за нашата страна, би трябвало да добавят поддръжката й в общия addon, както е за момента при YouTube и Netflix.
17-02-2021, 21:38
(17-02-2021, 21:08)drundrunqrina написа: Аз мога да пратя от А1 при нужда.Ти си на А1 и също не можеш да се вписваш през addon-a, но през браузър можеш. Така ли е?
17-02-2021, 21:59
17-02-2021, 22:18
(17-02-2021, 21:59)drundrunqrina написа:(17-02-2021, 21:38)Majide написа:(17-02-2021, 21:08)drundrunqrina написа: Аз мога да пратя от А1 при нужда.Ти си на А1 и също не можеш да се вписваш през addon-a, но през браузър можеш. Така ли е? Ако получаваш следната грешка: "Влизането е неуспешно. Проверете правилно ли сте въвели акаунта си в настройките и опитайте отново.", тогава изтегли европейската версия на addon-a и може би ще успееш да се впишеш. В случай, че пак не става, изпрати ми твоят акаунт на лично съобщение и ще проверя през него, какво повече може да разберем за проблема. Наистина е странно при валиден акаунт (с платен абонамент), едни потребители да успяват да влязат, а други на същия/те оператор/и да не могат!?
17-02-2021, 23:47
(17-02-2021, 22:18)Majide написа:Европейската версия работи, благодаря за съвета. Ще карам с нея.(17-02-2021, 21:59)drundrunqrina написа:(17-02-2021, 21:38)Majide написа:(17-02-2021, 21:08)drundrunqrina написа: Аз мога да пратя от А1 при нужда.Ти си на А1 и също не можеш да се вписваш през addon-a, но през браузър можеш. Така ли е?
18-02-2021, 22:19
Аз имам същият проблем ,имам акаунт от А1 , наложи се да сменя паролата и имеила и след това имам достъп през браузера но не и през коди на RPi4 .
изтрих всички устроиства от акаунта но, показва същата грешка.HBOGOEU обаче работи. |
|
Теми, които вероятно са свързани... | |||||
Тема: | Автор | Отговори: | Прегледи: | Последна публикация | |
HBO Max (СПРЯНА) | Majide | 11 | 8,553 |
16-06-2024, 21:40 Последна публикация: Majide |
|
AXN PLAYER (СПРЯНА) | Majide | 0 | 708 |
31-12-2023, 16:07 Последна публикация: Majide |
|
Приставка Теленет (СПРЯНА) | ByJohnie | 1 | 3,965 |
18-08-2022, 02:15 Последна публикация: zeraniex |
|
VOYO Bulgaria | stani_mi | 7 | 12,024 |
18-04-2022, 13:13 Последна публикация: yanku |
|
FILMBOX LIVE Bulgaria (СПРЯНА) | Majide | 1 | 8,248 |
24-04-2021, 18:34 Последна публикация: Majide |