!!! ВАЖНО !!!

1) Във връзка с превенцията на зачестилите СПАМ теми във форума, паролите на всички потребители бяха автоматично инвалидизирани на 22 Май 2024 14:20 ч.. За да възстановите своята парола (и създадете нова), моля използвайте опцията за забравена парола тук.
2) Ако акаунта ви е "баннат", без да знаете защо, вероятно от ваше име са публикувани СПАМ съобщения.
Съжаляваме за причиненото неудобство. При проблеми с възстановяването на паролата или баннати акаунти, моля пишете на kodibg в гмаил.ком или във Фейсбук страницата на КодиБГ Форум тук

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
T95Z Plus S912 3GB+32GB
#31
С две думи не се знае какво купуваш Smile
Заради това трябва да не се рискува с китайски съмнителни търговци и марки. Дай малко повече пари, но да знаеш какво купуваш.

Sent from my OnePlus 2 using Tapatalk
Отговори
#32
(26-02-2019, 00:22)b_ignatov написа: С две думи не се знае какво купуваш Smile
Заради това трябва да не се рискува с китайски съмнителни търговци и марки. Дай малко повече пари, но да знаеш какво купуваш.

Sent from my OnePlus 2 using Tapatalk

Истината е, че никой не е застрахован от възможността да бъде "измамен"  Smile без значение от къде и какво купува
Отговори
#33
Здравейте нов съм в тази сфера. Имам следния проблем: като гледам филми или телевизия през коди звука е ужасен, едно бумтене едни шумове докато няма звук като пиратски филм от едно време. На същото устройство приложенията от андроид работят добре .Какво да променя в настройките,за да имам хубав звук. Устройството е T95Z Plus 3/32. Версията на коди е 17.6 криптон
Отговори
#34
Здравейте. След преинсталация на коди проблема със звука е отстранен. Но изникна нов проблем. По принцип за телевизия ползвах ТВ ГОО, но виваком спряха приложението и го заместват с ЕОН. При опит да вляза с имейл и парола ми изписва , че устройството е модифицирано. Бокса е T95Z plus 3/32 бихте ли споделили как да се справя с проблема. Благодаря предварително.
Отговори
#35
(12-10-2021, 15:09)tacho69 написа: Здравейте. След преинсталация на коди проблема със звука е отстранен. Но изникна нов проблем. По принцип  за телевизия ползвах ТВ ГОО, но виваком спряха приложението и го заместват с ЕОН. При опит да вляза с имейл и парола ми изписва , че устройството е модифицирано. Бокса е T95Z plus 3/32 бихте ли споделили как да се справя с проблема. Благодаря предварително.

1. Деинсталираш версията която е инсталирана в момента.
2. Забраняваш автоматичният ъпдейт от Google Play.
3. Теглиш и инсталираш  EON TV 2.0.28 --> ЦЪК 

P.S. Mобилната версия на EON, която е предназначена само за телефон и Таблет, работи на ТВ бокс устройства до OS Android 7.1 !
Отговори
#36
Благодаря за бързия отговор . След работа ще пробвам, версията на андроид ми е 7.1.1
Отговори
#37
Благодаря още веднъж,тръгна от раз. Сега трябва да разуча как работи. Почерпката от мен.
Отговори
#38
(12-10-2021, 23:26)tacho69 написа: Благодаря още веднъж,тръгна от раз. Сега трябва да разуча как работи. Почерпката от мен.

Задължително забрани автоматичният ъпдейт, защото тези тарикати от Vivacom умишлено пускат ъпдейти за да не може мобилната версия да се ползва на ТВ бокс устройства ......
Отговори
#39
Здравейте. Аз има странен проблем с X96max plus и приложенията на EON и HBO Go. Инсталират се нормално приложенията и се активирват, но когато искам да си пусна филм или предаване ми дава, че не е достъпно в тази мрежа. В същата мрежа имам един Mecool KD1, при него си работи нормално и няма проблеми.
Имали версии които да са подходящи за X96max plus?
Отговори
#40
Аз съм го забранил заради коди, по едно време всяка седмица триех 19ката и качвах 18.9. Най интересното е че хем е забранено и пак надграждаше до 19, но засега всичко е наред. Ако ЕОН се надгради нали ще мога да деинсталирам и пак старата версия. Или тогава мисията ще е невъзможна. Аз съм от Пловдив за обмяна на опит винаги мога да почерпя.

Отговори


Отваряне на: