Така, скандала се проведе доста яростно, няколко пъти, на всички фронтове (скайп, онлайн съпорт, телефон, няколко телефона, няколко нива съпорт, след това направо с NOC около 50 мейла). С две думи "отдел за борба с клиента".
Без да изпадам в подробности, да не цитирам смешни емейли, заключението е - мобилното приложение имало проблем!
Усилено отбягваха информацията, че няма пинг/роуд до техният сървър и то като техен абонат.
Съпорта им, преди да стигна до колеги от бек офиса се свеждаше до - при мен работи, сега гладам и на компа в къщи работа, заради които доводи попитах да не ме канят да гледам телевизията им у тях ?
Единственото нещо което е за отбелязване е, че се споменах хиляди потребители, които гледали по всякакъв начин и ползвали разни кодита (какво е това, аз отдавна не ползвам кодеци, имам смарт телевизор ?), че те не предлагали услугата, нищо че се плащала, ама не било на техен бокс, не можаха да кажат разликата с обикновен андорид бокс и т.н. глупости. Което НЕ отговаря на ТЕХНИТЕ правила, както и не можа младия господин да ми обясни как ми взимат вече доста време парите за услуга, която НЕ предлагали, ами било екстра. За справка:
http://www.bulsat.com/faq.php#tab5
Мисля утре да продължа, обаче ще се развие на по-високо ниво и не като редови анонимен абонат.
Като не сполуча така, ще ида в първия офис да си поискам бокс, който е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТЕН и ще изискам техници да ми го монтират.
Та, те така.
Без да изпадам в подробности, да не цитирам смешни емейли, заключението е - мобилното приложение имало проблем!
Усилено отбягваха информацията, че няма пинг/роуд до техният сървър и то като техен абонат.
Съпорта им, преди да стигна до колеги от бек офиса се свеждаше до - при мен работи, сега гладам и на компа в къщи работа, заради които доводи попитах да не ме канят да гледам телевизията им у тях ?
Единственото нещо което е за отбелязване е, че се споменах хиляди потребители, които гледали по всякакъв начин и ползвали разни кодита (какво е това, аз отдавна не ползвам кодеци, имам смарт телевизор ?), че те не предлагали услугата, нищо че се плащала, ама не било на техен бокс, не можаха да кажат разликата с обикновен андорид бокс и т.н. глупости. Което НЕ отговаря на ТЕХНИТЕ правила, както и не можа младия господин да ми обясни как ми взимат вече доста време парите за услуга, която НЕ предлагали, ами било екстра. За справка:
http://www.bulsat.com/faq.php#tab5
Мисля утре да продължа, обаче ще се развие на по-високо ниво и не като редови анонимен абонат.
Като не сполуча така, ще ида в първия офис да си поискам бокс, който е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТЕН и ще изискам техници да ми го монтират.
Та, те така.