(05-04-2016, 23:12)pepo написа:До преди 2 седмици и при мен работеше нормално. След като се скапа почнах да търся какъв е проблема и след доста опити се сетих да опитам с друг интернет. В момента ползвам SkyNet в София. Закачих го на телефона и тръгна. След това за за съм сигурен свалих лаптопа в другия апартамент, където и доставчика е друг. Там също работеше.
Така стигнах до извода, че проблема идва от интернет доставчика ми. Те твърдят, че не филтрират нищо, но предлагат и IP телевизия, което е стимул да налагат такива рестрикции.
(05-04-2016, 23:22)xbmcbg написа: Това не е от филтриране на интернета, hard reboot ще ви оправи проблема в OS.
Reboot на кое, на устройството или на рутера, на рутерите на интернет доставчика?
Като спорих с доставчика си, се оказа, че съвсем не съм единствения с този проблем и те признаха, че в мрежата им не работи приложението на булсат.