27-04-2021, 17:30
(20-04-2021, 19:15)me4ka7a написа:Я споделете точно кой акаунт номер въвеждате в това поле? Защото аз пробвах с този който ми излиза през приложението TV GO - например IP.xxxxxx а също и с клиентския номер от Виваком акаунта, но при мен не се получи. Пак си ми дават малкото програми. А имам 3 IPTV пакета с пълен брой програми които ги виждам и си работят без проблем през приложението.(20-04-2021, 19:01)Fireblade написа:Благодаря за отговора, има логика, толкова бях забил в идеята защо не тръгва на коди че въобще не помислих за това, сега ми светна лампичката, идеята ми беше точно за тия IPTV абонаменти, почти реших проблема, слагам андроид на едно старо мини лаптопче и го пъхам на рафта до телевизора.. така ще мога в офиса да си гледам и от допълнителните абонаменти към даден план(20-04-2021, 18:53)me4ka7a написа: имам въпрос, така и не намерих (поне до момента) решение.
имам няколко абонаментни плана, през мобилното приложение ми излиза пълен списък на абонаментите и като влизам в приложението мога да избера кое да ползвам, на сайта през браузър излизат само три от многото, и съдържанието е ограничено.. въпроса ми е KODI на какъв принцип ги избира тия абонаменти и как да превключа от един на друг ?
Аз имах същия проблем и мога да ти кажа, че това което виждаш на web можеш да го зададеш и на KODI. Другите абонаменти като например IPTV акаунтите не са налични. Причината е, че функционалността е напревена от Виваком да работи само на мобилни устройства.
Ако искаш да използваш някой от 3-те абонамента, който виждаш през web версията на TVGO просто добави желания акаунт номер в полето на приставката което се казва "Акаунт Номер(опционално)"
Поздрави,
Калоян
p.s. Стана