17-02-2021, 21:37
Относно проблемите при Теленор:
На системата https://bggwapi.hbogo.eu/v2.1/Authentica...n/BUL/COMP се изпраща имейла, паролата и номерът на оператора. Ако всичко е наред, заявката трябва да върне идентификатор на успешно генерирана сесия и ID-та на потребителя и регистрираното устройство. При всички ТВ оператори, този начин за влизане (като за Андроид) работи нормално, засега с изключение на тези по-нови регистрации през Теленор. Тук, като отговор от системното API идва следната информация:
На системата https://bggwapi.hbogo.eu/v2.1/Authentica...n/BUL/COMP се изпраща имейла, паролата и номерът на оператора. Ако всичко е наред, заявката трябва да върне идентификатор на успешно генерирана сесия и ID-та на потребителя и регистрираното устройство. При всички ТВ оператори, този начин за влизане (като за Андроид) работи нормално, засега с изключение на тези по-нови регистрации през Теленор. Тук, като отговор от системното API идва следната информация:
Код:
{u'Customer': None, u'Status': 6, u'ErrorMessage': u'Моля, проверете вашето потребителско име/имейл или парола', u'SessionId': u'00000000-0000-0000-0000-000000000000', u'Host': u'AZWM1CLW6', u'Token': None, u'Error': {u'DisplayMessage': u'An error occured.', u'Message': u'An error occured.', u'Code': u'0.1', u'Details': u'Parameters - ErrorCode: GO5_ERROR_GENERAL, Language: ENG'}}
Както бях проверил и преди, грешка в addon-a не виждам, но наистина е факт, че през предоставеният ми Теленор акаунт не успява да се впише, а с този на Теленор, който имам отпреди влиза без проблеми. Промени в самата системна логика от страна на HBO сървърите също не виждам. Предполагам, че може би става дума за нещо конкретно засягащо само тези акаунти? Примерно, да са лимитирани по някакъв начин, да не могат да се използват на определени видове устройства? Малко вероятно. Може да сте достигнали максималният праг на разрешени/регистрирани устройства. През браузър успявате да се логнете за да можете да си управлявате плащанията и акаунта като цяло. През браузър, бихте могли и да изтриете ненужните устройства от списъка им (май бяха до 5 устройства на акаунт, но не може през всичките да гледате едновременно). Някои хора ползват HBO GO апликации, където вписването става със "специален" PIN код, който си вземате отново през браузъра! Може би, където сте включили/използвали тази "сигурна" опция, автоматично се забранява "несигурната" опция да се вписвате в клиентските апликации с email-a и паролата. Повечето от описаните неща са само "размисли и страсти" по темата, напълно хипотетични, но на основата на вече известна фактология. За момента сте единици, само на този оператор, които да имате този проблем. Преди време май пак имаше също такъв случай (нямам време да търся страници назад из темата) и тогава насочих човека към европейската версия на addon-а, която покрива и нашата страна. Ако искате, пробвайте и с нея. Май разработчика беше интегрирал няколко начина за вписване в акаунтите.
За момента не предвиждам да добавям нова функционалност към addon-a (като влизане с ПИН), плюс това той е на доизживяване. Ще се поддържа до към средата на тази година, когато заедно с Kodi Matrix, ще бъде активирана за нашия регион "новата" услуга HBO MAX, която ще замени HBO GO и сегашния addon ще замине в кофата. Вече има направен addon за HBO MAX, като се очаква в него или в наследника на HBO GO EU да бъде добавена поддръжка и на нашата страна. По аналогия, сега съществуващия addon за Disney+, при стартирането на услугата и за нашата страна, би трябвало да добавят поддръжката й в общия addon, както е за момента при YouTube и Netflix.