14-02-2021, 21:11
Отговарям тук, за да насоча и други хора, които имат такъв проблем>
Sei4etosei4eto написа:...Теленор абонамент...При опит да се логна в Коди приложението - ми изписва грешен потребител/парола ...
Затвори Коди. През файлов менаджер, влез в директорията на Коди за настройки (при теб вероятно е /Users/sei4eto/Library/Application Support/Kodi/userdata/addon_data/plugin.video.hbogobg) и там изтрий файла settings.xml. След това зареди отново Коди, и влез в настройките на добавката за HBO GO. Въведи си имейла и паролата за услугата и за оператор избери Теленор от менюто. Проверих и в кода на добавката няма грешка по отношение на операторите. Внимавай, като въвеждаш паролата за да не допуснеш грешка. Самото съобщение за грешка е достатъчно красноречиво "грешен потребител/парола" за да стане ясно, къде е проблема.
П.С: Ако тези стъпки те затрудняват, по принцип би могло да се премахне инсталираната добавка от Коди (изцяло, заедно с настройките й), след което да се инсталира отново.