19-11-2020, 23:40
(14-11-2020, 09:55)kalsky написа: Благодаря за насоките за лог файла.
Ето и линк към него: https://paste.kodi.tv/egegenodic
Продължава да изписва, че има грешка при влизане в профила.
Прегледах лога, но е непълен и не се вижда всичко. ЕТО как се генерира пълен лог, с който може да се диагностицират по-точно грешките. Принципно, ако коректно сте избрали вашия оператор NET1 в настройките и също правилно сте въвели своя акаунт в добавката, би трябвало да можете да се впишете в регистрацията ви. Опитайте да влезете във WEB варианта на HBO GO през браузър, за да потвърдите, че няма проблем с акаунта ви или абонамента ви. Ако през браузър работи, но в Коди добавката не можете да се впишете, ще трябва да ми изпратите пълния лог (ако е възможно на лично съобщение, защото може да съдържа някакви лични данни).
В случай, че се вписвате успешно, но не можете да отворите никакво видео, най-вероятно трябва да обновите плъгина Widevine, който автоматично се самопредлага за изтегляне и инсталиране при отваряне на видеострийма.
Като резервен вариант ви предлагам също да изпробвате европейския addon за HBO GO, който поддържа и България. Може да го откриете в официалния форум на Коди: https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=339798
![[Изображение: notrobosmall.jpg]](https://i.ibb.co/jz6pqnw/notrobosmall.jpg)