26-05-2020, 23:46
(26-05-2020, 21:23)Majide написа:@gtashev, при мен не засича изобщо. Гледам го с 1080p резолюция при 80Mbps реално достижима скорост на мрежата. Предлагам ти да намалиш резолюцията през настройките на Inputstream Adaptive Addon, защото реално той избира резолюцията, занимава се със субтитрите, декодирането на потоците и т.н. Не те съветвам да ровичкаш фините настройки на Коди (в advancedsettings.xml), защото те са общи за цялата конфигурация на медия центъра.
При мен го има също този проблем на ТВ бокс, на 6 различни бокса, с различни процесори и ОС . Много рядко изглеждам цял филм без да има някакъв проблем ! Пускам произволен филм върви известно време, почва да буферира или замръзва, после се оправя.....което не е проблем, но много често звука изчезва след това и единственното решение е да спра филма и да го пусна от самото начало. Само така се оправя и всичко е ОК. Това се наблюдава само при Андроид ОС, на лаптоп с Windows 7 го няма този проблем дори и на wi-fi връзка.
Странното е , че със EU версията на HBO GO много рядко го има този проблем .
Навсякъде съм на кабел, макар, че скоростта ми е само 50мб е стабилен и не мисля, че е от това.
Не е и от версията на Коди, защото съм пробвал със всички възможни релийзи от 18.2 нагоре.
Не съм пипал абсолютно нищо в настройките на Inputstream Adaptive ......
Рядко гледам филми, основно жена ми е по тази част, но се ползва официалният ап на Sony TV Android, и там всичко е ОК