(04-12-2019, 22:28)Majide написа:Извинете за въпроса, но като клиенти на NET1 как точно получавате достъп до тази услуга? Активирате допълнителен пакет HBO GO за 7.90/месец и след това се логвате с вашия NET1 акаунт (user+pass) директно в HBO GO портала или ви дават код за регистрация/активация, който използвате за направата на нов акаунт в портала на HBO?
Вие Docent, заплатили ли сте въпросният допълнителен пакет?
С два подписа в офис на NET1 се активира допълнителния пакет за HBO GO. В договора има посочен код за регистрация която се прави през сайта, в секцията за абонати през оператор. С имейла и паролата от тази регистрация се логвам в приложението или през браузър в HBO GO. Както казах на PC с Win 7 и на A95X F1 Android 8.1 TV Box нямам проблем с гледането на филмите, но през Кодито със добавката HBO GO Bulgaria и HBO EU,
и на двете платформи не се получава.
Разбира се че съм активирал въпросния пакет и ще си го плащам занапред заедно
с месечната такса за интернет и телевизия.
( При NET1 всички дължими такси се плащат след изтичане на месеца на потребление)