!!! ВАЖНО !!!

1) Във връзка с превенцията на зачестилите СПАМ теми във форума, паролите на всички потребители бяха автоматично инвалидизирани на 22 Май 2024 14:20 ч.. За да възстановите своята парола (и създадете нова), моля използвайте опцията за забравена парола тук.
2) Ако акаунта ви е "баннат", без да знаете защо, вероятно от ваше име са публикувани СПАМ съобщения.
Съжаляваме за причиненото неудобство. При проблеми с възстановяването на паролата или баннати акаунти, моля пишете на kodibg в гмаил.ком или във Фейсбук страницата на КодиБГ Форум тук

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TV BOX, статии, характеристики, ревюта
#32
(19-05-2018, 10:27)Валентин написа: Такааааа, отидох на магазина и инсталирах коди 17,6, по незнайни причини, системата показва 17,3, pvr  сервиз не е активен в системното инфо, преди на pvr client имаше дженерал инфо и още доста неща, сега няма нищо, просто някакво съобщение фолбак фреймрейт- оф и на друг ред ресет, натиснах ресет, не стана нищо

Ебаси дървото което съм си купил, вчера се обадих до един сервиз в бг и човека каза в AV дупката трябва да има бутонче, натисни го с кламер и ще се рестартира бокса, днес пробвам има само някаква пластинка метална и нищо друго, не се рестартира, отидох на настройки, пробвах от там да го рестартирам- по клиповете го има като рестарт и сторидж, няма рестарт, има само сторидж

Пълно дърво, ще го шибна в земята
Всъщност се рестартира, може да не си го натиснал както трябва както и да е/ВНИМАВАЙ КАТО НАТИСКАШ ДА НЕ ПРЕЦАКАШ ВЪТРЕ ЩИФТЪТ ЗА РЕСТАРТ/, проблемът ти е най вероятно че имаш инсталиран kd player, не коди. От самият бокс приложения премахни KDPLAYER и KODI и инсталирай наново от google play това нещо KODI, после вече си стартирай коди както си му е редът и си инсталирай нужните добавки. А това за БГ сервиз изобщо не ги слушай Big Grin То ако ставаше само с консултация по телефонът....
Отговори


Съобщения в темата
RE: TV BOX, статии, характеристики, ревюта - от ByJohnie - 19-05-2018, 11:32

Отваряне на: