07-04-2018, 20:50
Mtel имат афинитет към логин/клиентски номер на кирилица. От както купиха Близу и ми направиха нов договор се опитвах 2 месеца, през уеб сайт, през е-банкиране, през телефон, включително на място в банката (ужас !!!), да им регистрирам услугата, за да се плаща безкасово от дебитна сметка... Почувствах се идиот, как може системен администратор да не може да направи нещо толкова елементарно, а иначе имам 10-тина комунални и други услуги регистрирани.
Оказа се, че не било клиентския номер ключа за регистриране, а номера на договора, който беше от вида.... познайте Мxxxyyyy и изненада, М беше на кирилица
Оказа се, че не било клиентския номер ключа за регистриране, а номера на договора, който беше от вида.... познайте Мxxxyyyy и изненада, М беше на кирилица
