За нещастници като мен, които нямат inputstream.adaptive, компилирането става като същото такова за всеки друг аддон, а именно:
Забележка: след 1. следва да чекаутнете бранча (хахахах много се кефя да ползвам такива думи) пример за криптон:
Същото се отнася и за след 2. .....
Предполагам няма смисъл да казвам, че след това се копира и пейства създадената папка с адона в /home/.kodi/addons
Айде със здраве...
Добреееееее аз ли пропуснах нещо някъде....в https://github.com/peak3d/inputstream.ad...ee/Krypton е с версия 2.0.19
Код:
1. git clone https://github.com/xbmc/xbmc.git
2. git clone https://github.com/peak3d/inputstream.adaptive.git
3. cd inputstream.adaptive && mkdir build && cd build
4. cmake -DADDONS_TO_BUILD=inputstream.adaptive -DADDON_SRC_PREFIX=../.. -DCMAKE_BUILD_TYPE=Debug -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=../../xbmc/addons -DPACKAGE_ZIP=1 ../../xbmc/project/cmake/addons
5. make
Забележка: след 1. следва да чекаутнете бранча (хахахах много се кефя да ползвам такива думи) пример за криптон:
Код:
git checkout -b Krypton origin/Krypton
Същото се отнася и за след 2. .....
Предполагам няма смисъл да казвам, че след това се копира и пейства създадената папка с адона в /home/.kodi/addons
Айде със здраве...
Добреееееее аз ли пропуснах нещо някъде....в https://github.com/peak3d/inputstream.ad...ee/Krypton е с версия 2.0.19
Linux is the Kernel. The whole system is GNU/Linux.....