!!! ВАЖНО !!!

1) Във връзка с превенцията на зачестилите СПАМ теми във форума, паролите на всички потребители бяха автоматично инвалидизирани на 22 Май 2024 14:20 ч.. За да възстановите своята парола (и създадете нова), моля използвайте опцията за забравена парола тук.
2) Ако акаунта ви е "баннат", без да знаете защо, вероятно от ваше име са публикувани СПАМ съобщения.
Съжаляваме за причиненото неудобство. При проблеми с възстановяването на паролата или баннати акаунти, моля пишете на kodibg в гмаил.ком или във Фейсбук страницата на КодиБГ Форум тук

Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A1 Explore TV (бившата MtelNow)
(19-04-2022, 14:05)acho73 написа: Здравейте,дали има някакво развитие по добавката,за съжаление не работи.

Работи си добавката няма проблеми. Тази добавка трябва да инсталираш  https://lukavia.github.io/lukav-kodi-repo/
При мен тръгва само когато сложа чисто Коди и първо инсталирам добавката.Като преди да сложа добавката инсталирам Input Stream Adaptive и рестартирам Коди.
Отговори
Незнам дали е само при мен,но от 20 дни не мога да стартирам добавката.Дали А1 коригираха настройките?До 15.06.22г.
гледах без проблем.Наложи се да преинсталирам Коди версия 19.3 преди това пак бях с нея и след това постоянно ми изписва :User and device do not belong to the same household.Или "Потребителят и устройството не принадлежат на едно и също домакинство".Проверих дали броя на регистрираните устройствата не е повече от 5 бяха четири изтрих 2 от тях и пак същото.Разбира се ползвам чужд акаунт на друго домакинство.С ТВ Бокс съм с Андроид 11.На телефон със същата версия на Коди 19.3, но Андроид 9 работи без проблем.InputStream Adaptive на телефона е 19.0.4 а на ТВ бокс 19.0.7 дали проблема не е от там.Пробвах с добавката от BG Add-ons + Mtelnow2.2.14 и mtelnow2.1.0 и на трите излиза този надпис.
Отговори
Tongue 
(09-07-2022, 21:27)troble написа: Незнам дали е само при мен,но от 20 дни не мога да стартирам добавката.Дали А1 коригираха настройките?До 15.06.22г.
гледах без проблем.Наложи се да преинсталирам Коди версия 19.3 преди това пак бях с нея и след това постоянно ми изписва :User and device do not belong to the same household.Или "Потребителят и устройството не принадлежат на едно и също домакинство".Проверих дали броя на регистрираните устройствата не е повече от 5 бяха четири изтрих 2 от тях и пак същото.Разбира се ползвам чужд акаунт на друго домакинство.С ТВ Бокс съм с Андроид 11.На телефон със същата версия на Коди 19.3, но Андроид 9 работи без проблем.InputStream Adaptive на телефона е 19.0.4 а на ТВ бокс 19.0.7 дали проблема не е от там.Пробвах с добавката от BG Add-ons + Mtelnow2.2.14 и mtelnow2.1.0  и на трите излиза този надпис.

Здравейте, и аз имам същия проблем. Може ли някой да помогне. Angel
Отговори
(03-08-2022, 10:13)ninormalen написа:
(09-07-2022, 21:27)troble написа: Незнам дали е само при мен,но от 20 дни не мога да стартирам добавката.Дали А1 коригираха настройките?До 15.06.22г.
гледах без проблем.Наложи се да преинсталирам Коди версия 19.3 преди това пак бях с нея и след това постоянно ми изписва :User and device do not belong to the same household.Или "Потребителят и устройството не принадлежат на едно и също домакинство".Проверих дали броя на регистрираните устройствата не е повече от 5 бяха четири изтрих 2 от тях и пак същото.Разбира се ползвам чужд акаунт на друго домакинство.С ТВ Бокс съм с Андроид 11.На телефон със същата версия на Коди 19.3, но Андроид 9 работи без проблем.InputStream Adaptive на телефона е 19.0.4 а на ТВ бокс 19.0.7 дали проблема не е от там.Пробвах с добавката от BG Add-ons + Mtelnow2.2.14 и mtelnow2.1.0  и на трите излиза този надпис.

Здравейте, и аз имам същия проблем. Може ли някой да помогне. Angel

Тази версия:https://github.com/Fireblade89/plugin.vi...master.zip, инсталирана на KODI 18.9, работи при положение че интерфейса на коди-то Ви е на английски и сте свързани по wi-fi в мрежата на оператора.И това при положение,че акаунта се използва само от едно устройство.
Отговори
От както преди година имаше проблем с "Моята секция" и бе оправено, не съм имал проблеми с добавката, та невярвам а1 да са сменили нещо тук.
С Коди 19.4 съм, но обикновено не ъпдейтвам InputStream Adaptive освен ако не ме принуди.
Описаната по-горе грешка не съм я срещал до сега.
Знам, че не помагам за решванато на проблема, но пиша за обратна връзка.
Приставката я ползвам на няколко устройства - един Файър стик, на Разбери 3 (не съм го пускал скоро), и постоянно на един Одроид.
Отговори
Information 
Информация за абонатите на услугата: Ако можете да влизате през браузър в сайта на услугата, но на друго устройство в дома ви се връща грешка "... not same household", има начин да се оправи, въпреки, че не е лесен и се изисква да разполагате с компютър и с Коди инсталация на този компютър.

Стъпки за изпълнение:
1. В Коди инсталацията на този компютър инсталирайте A1 Explore TV Go от репото на lukavia (версия 2.2.14 към този момент);
2. Не отваряйте добавката! В настройките й въведете em@il-a и паролата на абоната на услугата. Не отваряйте добавката!
3. През компютърния браузър заредете адреса на услугата: https://new.a1xploretv.bg (Ако не се отваря, това означава, че А1 не разпознава вашия IP адрес като български и няма смисъл да продължавате!);
4. Не се вписвайте в Login формата! Отворете Web Developer Tools (Режима на инспектиране на страницата) на вашия Web Browser. Превключете на раздел мрежа (Networking);
5. В Login страницата въведете em@il-a и паролата на абоната на услугата и потвърдете влизането с червения бутон. В раздела мрежа (Networking) ще се визуализират множеството заявки, които вашия браузър е направил за да успее да ви впише;
6. Преглеждайки адресите един по един, както и отговорите на заявките към тях (Respons-ите), трябва да локализирате точно три параметъра:
"user_id", "session_id" и "device_id". За user_id вземете em@il адреса на абоната. За session_id вземете последният генериран token като Response на заявката https://web.a1xploretv.bg:8843/ext_dev_f...щосинещоси. А за device_id вземете от същия този адрес, това, което при вас се намира на мястото на нещосинещоси в моят пример. Поставете тези три параметъра чрез Copy & Paste в отворен през Notepad файлът, намиращ се в Коди профилната директория/userdata/addon_data/plugin.video.mtelnow/data.json ..., където поставяте тези три параметъра на указаното за тях място - точно между съседните двойни кавички - като тези: "" . Запишете промените в текстовия файл;
7. Последно през Коди, отворете добавката A1 Explore TV Go и тя ще се впише успешно, използвайки сесията на вашия Web Browser. В този Web Browser не използвайте бутона "Излизане" за този сайт, а просто затворете прозореца от "x"-чето за да не прекъсне това въпросната потребителска сесия! В случай, че ще ползвате друго Коди устройство за гледане на услугата, прехвърлете към него редактираният текстов файл на същото място във файловата система, презаписвайки неговият празен (без трите въведени параметъра).

Изпробвал съм това лично и при мен се получи. Не давам гаранции, че този метод ще продължи да работи и за в бъдеще, но ако сте копирали по този начин сесията, имайте в предвид, че тя може да се използва само на едно устройство едновременно в дома ви! Ако искате да гледате на две или повече (5 устройства е лимитът при базовият план на А1), повторете стъпките, но влезте през друг Web Browser, за да се генерира друга сесия и да можете да диференцирате устройствата. Това упътване е напълно не-официално и не бива да го използвате, ако всичко ви работи нормално! Има смисъл да прибегнете до тази сложна "гимнастика", само ако платформата некоректно разпознава че се намирате в друго домакинство, а не е така. А1 не съветва да използвате друг вид софтуер за ползване на услугата, освен официално изброеният на сайта на услугата, но Коди бидейки своего рода мултимедиен браузър не би трябвало да бъде дискриминиран, защото даже насърчава употребата на съвременните стрийминг услуги.
[Изображение: notrobosmall.jpg]
Отговори
Принципно има и по-лесен начин, но за него е необходимо да имате още 1 акаунт за А1 XPLORE TV. Изтривате всички устройства през мобилно приложение, след което се разлогвате и логвате в другия акаунт, ще ви попита искате ли да преместите това устройство в новия акаунт - ДА. И правите login през добавката и с този логин регистрирате първото устройство за домакинството както се изразяват от А1.

Поздрави!
Отговори
Как мога да гледам във FHD, а не HD без да насича? В настройките има опция да се промени видеото да е с резолюция 1920x1080, а не 1280х720, каквато тръгва по подразбиране. Видимо след като я сменя на FHD става с по-добро качество, но започва да насича, но звука върви нормално. Не е от интернета, защото през браузър и A1 приложението за Android картината и звука вървят в FHD без проблем.
Ползвам последната версия на Kodi 19.4 Пробвал съм и със стари версии, но положението е същото. Kodi на телефон с Android, TV Box с Android и на компютър - все същото.

Допълвам:
denmania
Интересното е, че в настройките има 2 stream-a. 720p върви чудесно, но като избера 1080p имам само звук. Картината спира и показва по един кадър на минута.


Изглежда, че този проблем е отдавна и вероятно няма решение на този етап за съжаление. Undecided

[Изображение: 02jZT2i.jpeg]
Отговори
От известно време е увеличен броят на програмите достъпни чрез услугата , но не се появяват в коди!
Отговори
(08-08-2023, 23:00)zypy написа: От известно време е увеличен броят на програмите достъпни чрез услугата , но не се появяват в коди!

Бихте ли дали пример, кое и къде е увеличено?
Отговори


Отваряне на: