Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TVBG PVR Backend
#61
И при мен от няколко дни има проблем с order.txt , не мога да подреждам и да махам канали. Бях премахнал каналите за възрастни, но се върнаха обратно.
Отговори
#62
@zorvalth
Да, ордър.тхт е само за подредба, не за изключване на канали. Преди добавката имаше опция при желание на потребителя да скрива каналите, които не са в ордър.тхт файла, но тази опция я махнах, защото в Коди 17 управлението на каналите през Ченъл мениджъра работи.
Ако имате желание мога да я върна.

@kokolaicho
Ако искате да махнете цяла група - например за възрастни, най-добре я изключете от настойките на добавката.
Отговори
#63
(20-11-2017, 21:45)harry_gg написа: @zorvalth
Да, ордър.тхт е само за подредба, не за изключване на канали. Преди добавката имаше опция при желание на потребителя да скрива каналите, които не са в ордър.тхт файла, но тази опция я махнах, защото в Коди 17 управлението на каналите през Ченъл мениджъра работи.
Ако имате желание мога да я върна.

@kokolaicho
Ако искате да махнете цяла група - например за възрастни, най-добре я изключете от настойките на добавката.

Здравей, мерси за отговора. Относно опцията, лично за мен би била супер полезна защото ми е 100 пъти по лесно да си подредя и изтрия каналите с notepad и да копирам файла по различните устройства от колкото да цъкам по 6 пъти за едно махане като гламав с дистанционното/клавиатурата/телефона на всяко отделно устройство с коди. .

Относно редактирането/триенето/добавяне на групите, намерих решение. Отива се в Settings->PVR Service Settings->General и се махат двете опции:
- Synchronise channel groups with backend
- Use channel order from backend

После вече може да се изтрият всички групи, да се направят нови и да се добавят каналите или пък да се редактират старите и след рестарт няма да се презатрият от коди-то.
Отговори
#64
Здравейте,
Наскоро (от няколко дни) ми се появи следния проблем. При гледане на повече време на един канал (например 2 часа) после като се опитам да превключа на друг ми зиписва непозволено използване. Дори и да се върна на предишния работещ канал пак ми изписва това. Единственно го оправя рестартиране на Коди или PVR backend добавката. Други имат ли този проблем или е само при мен? Аз съм на Windows 10, Kodi 16.1.
Отговори
#65
Колега.... разгледай малко и другите теми и ще видиш къде е писано относно този проблем.
Отговори
#66
Накратко, проблема 100% не е в Коди нито в адона. За момента няма решение.
Отговори
#67
Благодаря за отговора. Ако някой знае в коя тема е описан проблем бих се радвал да я сподели, защото аз търсих във форума, но не намерих. Ще следя евентуално нея тема ако се намери решение.
Отговори
#68
(03-12-2017, 20:04)slavizh написа: Здравейте,
Наскоро (от няколко дни) ми се появи следния проблем. При гледане на повече време на един канал (например 2 часа) после като се опитам да превключа на друг ми зиписва непозволено използване. Дори и да се върна на предишния работещ канал пак ми изписва това. Единственно го оправя рестартиране на Коди или PVR backend добавката. Други имат ли този проблем или е само при мен? Аз съм на Windows 10, Kodi 16.1.

В конкретния случай проблемът беше при нас. От няколко дни ключовете са експайрвали твърде бързо. Би трябвало вече да не се проявява такъв проблем.

Разбира се, всички останали причини да отказва достъп си остават валидни.
Отговори
#69
mitcodotcom възможен ли е безплатен тест достъп за 1-2 часа за да се ориентирам, ако отговора е да каква е процедурата?
Отговори
#70
(04-12-2017, 19:50)shantros написа: mitcodotcom възможен ли е безплатен тест достъп за 1-2 часа за да се ориентирам, ако отговора е да каква е процедурата?

Възможен е. Процедурата е да се поиска с имейл до office (a) tivi.bg
Трябва да се има предвид, че колегите регистрират тестовите акаунти когато нямат друга работа и това може да отнеме някой-друг ден.
Отговори


Отваряне на: