25-11-2019, 23:14
(25-11-2019, 13:04)mymypymka написа:Валидността на токените от линковете от листата на булсатком се задава от сървъра, така че версията на коди добавката не влияе директно. Това, което можеш да опиташ е да накараш кода, който генеира листата да извлича обновената листа на по-чести интервали, така че линковете ти винаги да са валидни.(25-11-2019, 03:24)x_wing написа: На "ТВГО" плиснатата ми върви 24 часа.Която е генерирам с "КОДИ". На булшит е по различно.Защото е генерирам пак с "КОДИ",но е ползвам с друг плейер. И тя е около от 3 до 8 часа. Не че настройките на "КОДИ" казват на "Булсат" колко време да трае листата.Привет,
С "ТВГО" не би трябвало да имаш проблеми поне 24 часа.
Без значение дали листата в PRV IPTV simple client е на Виваком (playlist.raw.m3u) или на Булсат (bulsat.m3u) ми прекъсва по едно и също време, което ме навява на мисълта, че проблема е в настройските на Fusion TV. Пробвах с Refresh time, но няма промяна при един и същ Service check interval. Мисля, че максимума е 90 мин, който постигам с максимален Service check interval. Гледам rtk е постнал със стойност 360, но явно е променена в сегашната версия.
Нямам прекъсване с гледането през самите видео добавки на TV GO Player и TV BULSATCOM V2.
Успех!
30 минути е работеща опция за СамсунгТВ и АндроидТВ профилите.
Поздрави и успех.