24-11-2024, 23:13
(24-11-2024, 22:28)vanko23 написа: Това ми дава днес добавката pvr.eon и Kodi...
1. Рестартирай Кодито и тествай, EON дали ще показва същата грешка или друга;
2. Някъде си отвори mycontact или както се казва в момента профилната страница на Виваком пациентите. Провери там къде има информация колко устройства ти използват акаунта за влизане в ЕОН. При някои хора, допълнително устройство се добавя с някакви безплатни добавки към пакетите (по спомен някакъв бежав правоъгълник с нарисувана солница!? с цена 0.00лв) и това ти добавя ново мобилно устройство т.е. възможност да се впишеш през EON апликацията.
![[Изображение: notrobosmall.jpg]](https://i.ibb.co/jz6pqnw/notrobosmall.jpg)