07-06-2023, 19:40
Със 100% сигурност, BG audio-то няма общо с проблема. Това, от което зависи са следните фактори:
1. Параметри на видео файла/стрийма;
2. Поддръжка на хардуерно декодиране за съответните аудио/видео формати от устройството ви (с Коди).
За да разберем къде точно е проблемът във вашия случай, направете следното:
1. Параметри на видео файла/стрийма;
2. Поддръжка на хардуерно декодиране за съответните аудио/видео формати от устройството ви (с Коди).
За да разберем къде точно е проблемът във вашия случай, направете следното:
По т.1. изтеглете програмата MediaInfo и отворете видео файла ви през нея и пейстнете в тази тема като следващо съобщение във вашия отговор, какво ви е извела като отчет за параметрите на видеото. Резултатът ще изглежда нещо такова:
По т.2. напишете на какво устройство ползвате Коди: Ако е TV Box, какви са марката и модела, ако е телевизор - същото; Ако е компютър (CPU, RAM, VideoCard... версия на операционна система и Коди) и т.н. Гледам, че сте го написали вече: Amazon 4k firestick - докладвайте и по т.1. и ще проверя дали имате някакво разминаване.
П.С: Има и още една възможна причина: проблеми в мрежовата връзка - ако гледате видео от торент с малко сийдъри или от претоварен-негарантиран сървър или просто сте на бавен WiFi... Всичко това е от значение, но принципно, ако гледате локален за устройството ви файл или през регламентиран-законен стрийминг доставчик, тогава възможните причини са само първата и втората.