31-12-2018, 18:33
Изтеглете такова проблемно видео и го пуснете локално да го гледате. Ако се гледа нормално, без лаг, без буфериране, прескачане на кадри или "омазване" на звука, значи проблемът не е в устройството, през което ползвате Коди. В такъв случай, търсете проблема в кабелният си модем / рутер / ONU / ONT или в гарантираността на международния ви интернет трафик.
Netflix препоръчват да разполагате с гарантирани 25Mbps или повече за гледане на 4K т.е. 75 са напълно достатъчни, ако са реално достижими по направление от вашите сийдъри към вашия плеър. Най-бавното звено в една верига, определя с каква скорост ще функционира тя.
![[Изображение: notrobosmall.jpg]](https://i.ibb.co/jz6pqnw/notrobosmall.jpg)