Преди 5 дни имах проблем с 2 от допълнителните ми устойства. Както всичко си работише късно вечерта спря и изписа непозволен достъп.
Същата вечер нямах възможност да пробвам основното устойсто, но им писах. Следващата сутрин пробвах основното, както и допълнителните устройства и работиха.
Междувремено получих този отговор, който може би до някъде ще отговори на въпроса ти или може би не.
""Непозволено използване"
Това съобщеине се дължи на несъответствие между ключовете в плейлистата и ключовете, с които плейърът се опитва да гледа. Тази забрана се активира автоматично от платформата и ние не можем нито да я отменим, нито да диагностицираме причината. А причините могат да бъдат следните:
Плейлистата е кеширана и плейърът вижда нейна стара версия. Вижте по-горе опциите, които е нужно да се включат и изключат при настройката на Kodi
Сменил се е IP адресът ви след зареждането на плейлистата. Презаредете я (рестартирайте плейъра).
Плейлистата е заредена на друго устройство. Една и съща плейлиста не може да се използва на две места, дори ако IP адресът е същия. Второто зареждане инвалидира първото. Спрете второто устройство и презаредете първото.
Записали сте си плейлистата като файл. Необходимо е тя да се задава като URL адрес, а не да се записва на диск и да се подава като файл. Ако плейърът ви изисква да му записвате плейлистата като файл, ще се наложи да я презареждате и презаписвате всеки път, когато видите това съобщение.
Има разлика между IP адреса, който зарежда плейлистата и IP адреса, от който се гледа. Това се случва например когато плейлистата се изтегля от някой междинен сървър, а не от плейъра. Услугата на tivi.bg не може да се използва с плейъри и приложения, при които плейлистата се зарежда от друг IP адрес.
Възможно е някой add-on да е модифицирал плейлистата (примерно за ссортиране, за преименуване на канали и др. подобни). Пробвайте да спрете всички addon-и и да нулирате базата от System / TV
Освен в реално време, системата прави и последващ анализ на логовете. Всички случаи, в които един и същ адрес се използва на повече от едно устройство, се установяват. Акаунтът може да бъде спрян без предупреждение, а предплатените суми не се възстановяват. Ако имате право на безплатно допълнително устройство, трябва да регистрирате отделен MAC адрес за него."
Отговор от tivi.bg
Същата вечер нямах възможност да пробвам основното устойсто, но им писах. Следващата сутрин пробвах основното, както и допълнителните устройства и работиха.
Междувремено получих този отговор, който може би до някъде ще отговори на въпроса ти или може би не.
""Непозволено използване"
Това съобщеине се дължи на несъответствие между ключовете в плейлистата и ключовете, с които плейърът се опитва да гледа. Тази забрана се активира автоматично от платформата и ние не можем нито да я отменим, нито да диагностицираме причината. А причините могат да бъдат следните:
Плейлистата е кеширана и плейърът вижда нейна стара версия. Вижте по-горе опциите, които е нужно да се включат и изключат при настройката на Kodi
Сменил се е IP адресът ви след зареждането на плейлистата. Презаредете я (рестартирайте плейъра).
Плейлистата е заредена на друго устройство. Една и съща плейлиста не може да се използва на две места, дори ако IP адресът е същия. Второто зареждане инвалидира първото. Спрете второто устройство и презаредете първото.
Записали сте си плейлистата като файл. Необходимо е тя да се задава като URL адрес, а не да се записва на диск и да се подава като файл. Ако плейърът ви изисква да му записвате плейлистата като файл, ще се наложи да я презареждате и презаписвате всеки път, когато видите това съобщение.
Има разлика между IP адреса, който зарежда плейлистата и IP адреса, от който се гледа. Това се случва например когато плейлистата се изтегля от някой междинен сървър, а не от плейъра. Услугата на tivi.bg не може да се използва с плейъри и приложения, при които плейлистата се зарежда от друг IP адрес.
Възможно е някой add-on да е модифицирал плейлистата (примерно за ссортиране, за преименуване на канали и др. подобни). Пробвайте да спрете всички addon-и и да нулирате базата от System / TV
Освен в реално време, системата прави и последващ анализ на логовете. Всички случаи, в които един и същ адрес се използва на повече от едно устройство, се установяват. Акаунтът може да бъде спрян без предупреждение, а предплатените суми не се възстановяват. Ако имате право на безплатно допълнително устройство, трябва да регистрирате отделен MAC адрес за него."
Отговор от tivi.bg
OSMC Vero4k / 2x RPi3+ / Odroid HC-2