Жива да не бях - Версия за принтиране +- Коди Фен Форум България (https://kodibg.org/forum) +-- Форум: Живота извън Kodi (https://kodibg.org/forum/forum-21.html) +--- Форум: Електронни услуги (https://kodibg.org/forum/forum-22.html) +--- Тема: Жива да не бях (/thread-1158.html) |
Жива да не бях - xbmcbg - 01-02-2020 Тези Държавни Агенции в България от доброволци на случаен избор ли се обслужват ? RE: Жива да не бях - Majide - 01-02-2020 "ЖивА да не бях", @xbmcbg - ти жена ли си? Не, че ми е проблем, просто се изненадах. Колкото до публикацията, не смятам, че 30 мин (в прозореца за обедна почивка, когато и самите служители не работят) е кой знае какъв проблем. НАП си има много по-големи недомислици от половин час downtime на телефонните линии.
RE: Жива да не бях - xbmcbg - 02-02-2020 Такъв беше лафа (забравих как се казваше филма) Никога не съм имал късмета да работя като държавен служител още повече в България и съм изненадан, че това се прави в обедната почивка, че тази обедна почивка е за всички по едно и също време, а не е с плаващ график за да се обслужат хората и в удобно за тях време. При нас това може да се случи само след работният ден или през уикенда. Персонала който ги обслужва и проспа хакването им явно не си дава никакъв зор и никога не ходят изпотени от работа. Европейкса работа, работят от понеделник до петък с едно и също време без да се интересуват, че така нансят щети на своите клиени които трябва да не си вършат работата за бъдат обслужени. Да не говорим, че услугите по електронен път липсват или са под всякаква критика. RE: Жива да не бях - lili80 - 07-05-2024 Плаващият график е добро решение, ама не могат да го организират, което създава неудобство и на клиентите, и на тях... |