13-01-2020, 23:50
Страници: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
13-03-2020, 15:30
Здравейте ,
имам много странен проблем с коди 18.6 и адд-он HBO GO Bulgaria.
Когато при гледане на филм/сериал , около 40-тата минута започва да буферира, стига до 100 и до там.
Трабва да се ресетнe коди , да се пусне наново аддон-а и се превърти филма там откъдето е забил и си продължава , но е доста досадно.
Машината е Amazon FireTV Stick 4k
имам много странен проблем с коди 18.6 и адд-он HBO GO Bulgaria.
Когато при гледане на филм/сериал , около 40-тата минута започва да буферира, стига до 100 и до там.
Трабва да се ресетнe коди , да се пусне наново аддон-а и се превърти филма там откъдето е забил и си продължава , но е доста досадно.
Машината е Amazon FireTV Stick 4k
13-03-2020, 17:13
Здравей,
и добре дошъл във форума на Коди БГ
ако не покащеш лог файл от коди няма как да се разбере причината за това буфериране. Логът се намира в тази директория:
има много начини за това как се достъпва. В нета е пълно с инструкции... ето един от тях, видео как става:
Предполагам, че кешът ти се пълни и "свършва паметта" на стика, нещо в настройките на приложението не е както трябва...затова и рестартът оправя нещата, като чисти кеша... само предположение!
и добре дошъл във форума на Коди БГ
ако не покащеш лог файл от коди няма как да се разбере причината за това буфериране. Логът се намира в тази директория:
Код:
Android (Fire TV): /Android/data/org.xbmc.kodi/files/.kodi/temp/kodi.log
има много начини за това как се достъпва. В нета е пълно с инструкции... ето един от тях, видео как става:
Предполагам, че кешът ти се пълни и "свършва паметта" на стика, нещо в настройките на приложението не е както трябва...затова и рестартът оправя нещата, като чисти кеша... само предположение!
06-04-2020, 13:40
От снощи при опит да пусна филм/сериал чрез добавката ми излиза съобщение, че не са ми валидни потребител/парола. Предишната вечер нямаше такъв проблем.
При някой друг има ли същия проблем?
Ако гледам през уеб браузър няма проблем.
При някой друг има ли същия проблем?
Ако гледам през уеб браузър няма проблем.
06-04-2020, 14:43
Преди малко тествах и при мен работи нормално. През кой кабелен/мобилен оператор сте абонирани или директно за HBO GO? Когато ви е излизала подсказка за актуализиране на Widewine DRM в Коди, приложихте ли ъпдейта или го отказахте?
Може да опитате да деинсталирате добавката (за да й се изтрият настройките) и да я инсталирате наново. Ако има нужда от ъпдейт на Widewine, тя ще ви уведоми за това.
Може да опитате да деинсталирате добавката (за да й се изтрият настройките) и да я инсталирате наново. Ако има нужда от ъпдейт на Widewine, тя ще ви уведоми за това.
06-04-2020, 14:48
(06-04-2020, 13:40)anex написа: [ -> ]От снощи при опит да пусна филм/сериал чрез добавката ми излиза съобщение, че не са ми валидни потребител/парола. Предишната вечер нямаше такъв проблем.
При някой друг има ли същия проблем?
Ако гледам през уеб браузър няма проблем.
Снощи изгледах няколко филма подред, с Коди 18.4 съм ако това има някакво значени.....никакъв проблем !
Сега пуснах да видя, отново всичко си е ОК !
06-04-2020, 16:43
Благодаря на всички, явно проблема е в моя телевизор, ще преинсталирам добавката!
12-04-2020, 23:32
Не става с преинсталация на адона, провайдъра е Теленор
Widevine е последна версия.
Widevine е последна версия.
Код:
2020-04-12 22:26:05.357 T:8872 NOTICE: Indigo NOTICE: Checking for Malicious scripts
2020-04-12 22:26:17.508 T:8944 NOTICE: Previous line repeats 1 times.
2020-04-12 22:26:17.508 T:8944 NOTICE: [plugin.video.elementum] [36mDEBU main ▶ Notification [0mGot notification from xbmc/Playlist.OnClear: {"playlistid":1}
2020-04-12 22:26:17.614 T:8944 NOTICE: [plugin.video.elementum] [36mDEBU main ▶ Notification [0mGot notification from xbmc/Playlist.OnAdd: {"item":{"title":"Параграф 22 СЕЗОН 1 Епизод 4","type":"movie","year":2019},"playlistid":1,"position":0}
2020-04-12 22:26:19.942 T:12336 ERROR: /storage/emulated/0/Android/data/org.xbmc.kodi/files/.kodi/addons/script.module.urllib3/lib/urllib3/connectionpool.py:1004: InsecureRequestWarning: Unverified HTTPS request is being made. Adding certificate verification is strongly advised. See: https://urllib3.readthedocs.io/en/latest/advanced-usage.html#ssl-warnings
InsecureRequestWarning,
2020-04-12 22:26:25.981 T:8872 NOTICE: Indigo NOTICE: Checking for Malicious scripts
2020-04-12 22:26:32.082 T:12336 ERROR: EXCEPTION Thrown (PythonToCppException) : -->Python callback/script returned the following error<--
- NOTE: IGNORING THIS CAN LEAD TO MEMORY LEAKS!
Error Type: <type 'exceptions.TypeError'>
Error Contents: unsupported operand type(s) for +: 'NoneType' and 'str'
Traceback (most recent call last):
File "/storage/emulated/0/Android/data/org.xbmc.kodi/files/.kodi/addons/plugin.video.hbogobg/addon.py", line 753, in <module>
PLAY(url)
File "/storage/emulated/0/Android/data/org.xbmc.kodi/files/.kodi/addons/plugin.video.hbogobg/addon.py", line 575, in PLAY
MediaUrl = jsonrspp['Purchase']['MediaUrl'] + "/Manifest"
TypeError: unsupported operand type(s) for +: 'NoneType' and 'str'
-->End of Python script error report<--
2020-04-12 22:26:32.138 T:8834 ERROR: Playlist Player: skipping unplayable item: 0, path [plugin://plugin.video.hbogobg/?url=https%3A%2F%2Fbgapi.hbogo.eu%2Fv8%2FContent%2Fjson%2FBUL%2FANMO%2F5b91974b-d8c9-b88c-d07f-5ee386d0c2cb%2F&mode=5&name=%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84+22+%D0%A1%D0%95%D0%97%D0%9E%D0%9D+1+%D0%95%D0%BF%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B4+4&cid=30b72714-1275-a208-2636-12235fc1a993&thumbnail=http://edgecastcdn.hbogo.eu/30b72714-1275-a208-2636-12235fc1a993_hbo/images/28888387.jpg]
2020-04-12 22:26:36.092 T:8872 NOTICE: Indigo NOTICE: Checking for Malicious scripts
2020-04-12 22:26:37.155 T:8944 NOTICE: [plugin.video.elementum] [36mDEBU main ▶ Notification [0mGot notification from xbmc/Playlist.OnClear: {"playlistid":1}
13-04-2020, 11:24
@anex, След като преинсталира добавката, наложи ли се да въведеш наново оператора и акаунта за достъп? Бяха ли въведени отпреди или ги въведе отново?
13-04-2020, 11:38
(13-04-2020, 11:24)Majide написа: [ -> ]@anex, След като преинсталира добавката, наложи ли се да въведеш наново оператора и акаунта за достъп? Бяха ли въведени отпреди или ги въведе отново?
Да,Въвеждам всичко наново, преинсталирах и widevine добавката. Без резултат.Отделно влязох ръчно през конзола в коди да потърся всичко свързано с hbogo addon да го премахна, нямаше останали файлове/директории.