Коди Фен Форум България

Пълна версия: HBO GO Bulgaria (СПРЯНА)
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
И в сайта, и в приложението, и в Коди се логвам успешно с НЕТ1.

[Изображение: Screenshot-from-2019-12-02-19-01-26.png]
Ами, пейстнах го тук https://paste.kodi.tv/ejagewetis.kodi

Дано има някакъв резултат  Sad
Нямам идея дали има някаква връзка, но и при мен добавката не работеше в събота.Днес ми поиска да обновя ImputStream и всичко е наред,това на Ubuntu 18.04
п.п. Същата история и на китайски бокс с CoreElec,само че ми обнови целия Elec до 9.2.1
(02-12-2019, 21:02)ZZlatev написа: [ -> ]И в сайта, и в приложението, и в Коди се логвам успешно с НЕТ1.
А кога мислиш, че последно си се логнал? В последните дни ли? В добавката HBO GO вписването в акаунта става само веднъж, при въвеждането на акаунта за достъп. Оттам нататък се използват генерираните идентификационни данни за продължаване на потребителската сесия до отстраняване на устройството или смяна на ТВ оператора/акаунта.


(02-12-2019, 21:15)Docenta написа: [ -> ]Ами, пейстнах го тук. Дано има някакъв резултат  Sad
В лога се вижда, че не си вписан в платформата на HBO с валиден акаунт и затова не можеш да отвориш Рей Донован S07E03. При опит да получиш стрийма на епизода, не се връща отговор, защото не си автентифициран и вероятно ти изскача прозореца за въвеждане на оператор и акаунт. Не пише обаче, каква е причината за проблемното вписване. Използваш актуална версия на Коди и предполагам обновяваш Inputstream Adaptive addon, когато получиш съобщение за това. Засега ще те посъветвам да пробваш с официалния Коди скин Estuary (не, че е логично, но кой знае - може и това да е от значение).
(03-12-2019, 19:22)Majide написа: [ -> ]
(02-12-2019, 21:02)ZZlatev написа: [ -> ]И в сайта, и в приложението, и в Коди се логвам успешно с НЕТ1.
А кога мислиш, че последно си се логнал? В последните дни ли? В добавката HBO GO вписването в акаунта става само веднъж, при въвеждането на акаунта за достъп. Оттам нататък се използват генерираните идентификационни данни за продължаване на потребителската сесия до отстраняване на устройството или смяна на ТВ оператора/акаунта.
В добавката се логнах за първи път с този акаунт вчера, когато писах, че е успешно. Иначе си спомням, че се логнах преди няколко дни през приложението им за iOS. Преди това само в браузъра.

Освен да изтрия устройствата и да пробвам пак.
(03-12-2019, 19:22)Majide написа: [ -> ]
(02-12-2019, 21:15)Docenta написа: [ -> ]Ами, пейстнах го тук. Дано има някакъв резултат  Sad
В лога се вижда, че не си вписан в платформата на HBO с валиден акаунт и затова не можеш да отвориш Рей Донован S07E03. При опит да получиш стрийма на епизода, не се връща отговор, защото не си автентифициран и вероятно ти изскача прозореца за въвеждане на оператор и акаунт. Не пише обаче, каква е причината за проблемното вписване. Използваш актуална версия на Коди и предполагам обновяваш Inputstream Adaptive addon, когато получиш съобщение за това. Засега ще те посъветвам да пробваш с официалния Коди скин Estuary (не, че е логично, но кой знае - може и това да е от значение).

Добро утро. Опитах със Estuary, преинсталирах отново добавката, заедно със всички задължителни и незадължителни адони които предлага при инсталирането, но пак не ще да ме логне. Единственото което ми идва на акъла е че в паролата има една голяма буква и това може да е проблема. Но пък в сайта на HBO, не намирам смяна на парола.

п.п. Пробвах и с добавката HBO GO EU, пак не става
Извинете за въпроса, но като клиенти на NET1 как точно получавате достъп до тази услуга? Активирате допълнителен пакет HBO GO за 7.90/месец и след това се логвате с вашия NET1 акаунт (user+pass) директно в HBO GO портала или ви дават код за регистрация/активация, който използвате за направата на нов акаунт в портала на  HBO?

Вие Docent, заплатили ли сте въпросният допълнителен пакет?
(04-12-2019, 22:28)Majide написа: [ -> ]
Извинете за въпроса, но като клиенти на NET1 как точно получавате достъп до тази услуга? Активирате допълнителен пакет HBO GO за 7.90/месец и след това се логвате с вашия NET1 акаунт (user+pass) директно в HBO GO портала или ви дават код за регистрация/активация, който използвате за направата на нов акаунт в портала на  HBO?

Вие Docent, заплатили ли сте въпросният допълнителен пакет?

С два подписа в офис на NET1 се активира допълнителния пакет за HBO GO. В договора има посочен код за регистрация която се прави през сайта, в секцията за абонати през оператор. С имейла и паролата от тази регистрация се  логвам в приложението или през браузър в HBO GO. Както казах на PC с Win 7 и на A95X F1 Android 8.1 TV Box нямам проблем с гледането на филмите, но през Кодито със добавката HBO GO Bulgaria и HBO EU, 
и на двете платформи не се получава.

[Изображение: kodi.png]

Разбира се че съм активирал въпросния пакет и ще си го плащам занапред заедно 

с месечната такса за интернет и телевизия.
( При NET1 всички дължими такси се плащат след изтичане на месеца на потребление)
Като ти погледнах лога от GTM, времето за достигане на сървъра им, резолюцията на екрана ти ... ми изглежда, че физически този компютър не е в България и за това имаш проблем с логването към него.
(05-12-2019, 16:30)xbmcbg написа: [ -> ]Като ти погледнах лога от GTM, времето за достигане на сървъра им, резолюцията на екрана ти ... ми изглежда,  че физически този компютър не е в България и за това имаш проблем с логването към него.
 

Въх, ти ма уби. Освен Дружба 1, да се е преместила на друг континент.  Big Grin

Шегувам се, в София е компютъра, някаква друга ще е бедата, ама каква ?
Страници: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43